![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Asalaam Aleikoem Wa RahmatuAllahi Wa Barakatoeh, Ik heb een vraagje m.b.t de hand schudden van een vrouw en het 1 op 1 zijn in een onderzoek kamer :help: Ik als Arts-assistent in opleiding loop in een ziekenhuis stage, mijn collega's weten dat ik moslim ben, vaak krijg ik te maken dat een vrouw haar hand uit steekt en een hand terug verwacht van mij, op sommige momenten lukt het en op sommige momenten lukt het helaas niet :duimneer: Moge Allah mij hiervoor vergeven Incha Allah! Vaak als ik mijn ronde moet lopen kom ik in contact met een vrouw... Volgens de ' Nederlandse waarden en normen' (blabla) Hoor ik op mijn werk te werken zoals er van mij gevraagd word dus een hand geven is iets wat iedereen doet :rechter: dus ik ook. Ik heb al eens gepraat met mijn begeleider en hij zei tegen mij dat ik mij zo niet professioneel opstelde en een vrouw snel een had geven heeft toch niets van waarde? Ik antwoorde hierop als het toch niet van waarde is, hoef ik het toch ook niet te doen. (dizzy) Vaag Vaag Ook het 1 op 1 zijn met een vrouwelijke patiënt krijg ik regelmatig op een dag mee te maken, en dan zie ik als Moslim-man vaak een ontbloote vrouw wat ik niet hoor te zien. :schamen: Ik vraag Allah Subhana Wa Ta'ala mij te vergeven en het voor mij te vergemakkelijken Incha Allah! Hoe moet ik hiermee omgaan, en wat kan ik het beste doen? Of toch maar een andere opleiding? :duimneer: Bron: http://www.ontdekislam.nl/forum/view...p?f=12&t=65984 Je moet de reacties eens lezen, die zijn nog beter. Waarom slagen we er niet in om 1 front te vormen tegen deze waanzin? Deze mensen horen niet in onze westerse landen.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 28 februari 2011 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als arts-assistent vrouwen de hand moeten schudden en ontblote vrouwen te zien krijgen... Wie had dat ooit kunnen denken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() Had hij toch kunnen weten voor hij begon? Laatst gewijzigd door Albrecht : 28 februari 2011 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 februari 2011 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Een mooi voorbeeld van een geloofszot. Verplichte integratie of hij mag elders gaan studeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zelfs als man zou ik die gek niet aan mijn lijf willen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Tja pech zou ik zeggen, die gast is gewoon dik gesjareld.
Had Allah dergelijke situaties niet kunnen voorzien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In een afgeknipte vinger van een rubberen handschoen kneed die het amalgaam om mee te vullen. Boren doet die met een Dremel met flexibele as. Geregeld klagen de tandheelkundigen over deze praktijk want zij krijgen alle missers te verwerken. |
|
![]() |
![]() |