![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gisteren, bij Goedele werd Van Hecke door Goedele geintervieuwd over 1 maand na de dood van Morel.
Frank heeft hier een héél belangrijke uitspraak gedaan. Ik citeer Marie-Rose en ik hadden besloten om NOOIT nog op een lijst van het VB te komen staan" Tevens heeft hij Dewever bedankt als vriend en politicus. Dus één van mijn topics, waarin ik schreef dat hij waarschijnlijk naar NVA overstapt - en reeds bij de gemeenteraadsverkiezingen - lijkt dus volledig te kloppen. Nota : Ik weet nog meer Koen Dillen zou mede de stap zetten en eveneens Jurgen Ceder Dag Dewinter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Hecke was trouwens al maanden geleden uit het VB gestapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het kan misschien october of december zijn ?
Ze hebben 3 kanonen om de kranten te vullen tegen de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 Van Hecke zal wel als 1* aan de beurt komen omdat hij het nu al alvelings heeft laten verstaan op tv Ceder even in het midden ( minst gekende) Als bloemekee Koen Dillen en dan kunnen ze de ruzie tussen Marijke en Koen ook nog eens uit de doeken doen VB-RIP |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Da's gene cadeau voor BDW die zoveel moeite deed om z'n blok light de verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belachelijke uitspraak. Als gij het verschil tussen N-VA en VB niet ziet zegt dat meer over uw eigen intellectueel vermogen dan de N-VA.
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het feit alleen al de Van Hecke op TV mocht met zijn verhaal was een bewijs dat hij het VB een peer wilde stoven.
Ik had dit niet verwacht van Frank. Ik ben het eens met BDW en heb hem altijd een "grote monsieur" gevonden. Deze move (als het waar blijkt) zou heel laag zijn voor een vent van zijn allooi. Bon: no prob Waar geschaafd wordt vallen spaanders... Tot er een partij opstaat die even ardant opkomt voor democratie en behoud van onze kultuur maar met een zwaar versoepeld ethisch programma kan ik niet anders dan VB stemmen. Het is een principiële kwestie en een blijk van verantwoordelijkheid voor mijn kids en kleinkids...
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij heeft toen ook over het VB gezegd "mijn partij", toen Goedele vroeg of het nog steeds "zijn partij" was is het antwoord uitgebleven en zijn ze gewoon verder gegaan met het gesprek. Als je een verhaal vertelt, Pik of Pun, dan moet je het correct vertellen, en niet enkel hetgeen in je kraam past.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 17 maart 2011 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is zeker geen nieuwe uitspraak, het besluit stond reeds zeer lang vast om niet meer op een lijst te gaan staan. Dus niet alleen niet meer op een VB lijst. Lees er hier meer over http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Vanhecke Eind september 2010 verklaarde Vanhecke nooit meer op een verkiezingslijst van het VB te staan. In dit verband zei hij: Ik heb, na een conflict met de partijtop, niet deelgenomen aan de jongste federale verkiezingen. Het zou zeer onkies zijn om de volgende keer, wanneer het over de verlenging van mijn Europese mandaat gaat, wél weer een verkiesbare plaats te eisen: ik zal dus nooit meer op een lijst staan. Na afloop van mijn mandaat zal ik mijn leven verder opbouwen in de privésector. [6]
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 17 maart 2011 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar misschien wel te verbrand in de ogen van de pers en de "intellectuele" elites. Maar het resultaat is hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als het Vlaams Belang verdwijnt (wat blijkbaar uw levensdoel is) zal er wel een andere rechtse partij opstaan die dezelfde problemen zal aankaarten. Van de N-VA moet je dit niet verwachten hoor, dat is wel erg naïef! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De stijl van De Winter heeft Vlaanderen - volgens mij - ongelooflijk beschadigd en de oplossing geen millimeter opgelost... Integendeel... En waarom men van de N-VA geen aankaarting/oplossingen zou mogen verwachten is mij een raadsel... Waarom niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het verschil met het VB nu zal zijn dat de gemiddelde bevolking (die niet uitgesproken links of rechts is) niet op zulke marginale partijen zal stemmen. Ik verwacht dat het VB niet meer stemmen dan Groen! zal halen op lange termijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zegt wie? De Morgen? Het AFF? Leg me dat eens uit?
|
![]() |
![]() |