![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Word up!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie poging, maar de niet anti's hebben de meeste van dat soort van algemene, neutrale informatie al, en de anti's hebben er een gloeiende hekel aan.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1° stakingen/afdankingen of het sociale nieuws goed voor de incestfamiliemarketing een plezier te doen. 2° doden op de weg, met vliegtuigen, autobussen of andere, goed voor mensen nog eens te wijzen op de gevaren van het autoverkeer 3° wereldrampen, aardbevingen overstromingen, goed om toch eens de nietigheid van de mens in de verf te zetten. Wat angstgevoelens aan te wakkeren en mensen wat bang te maken. 4° oorlogen, goed om alle dictators en onnozelaars in de wereld een extra PR platform te geven. maar spreek eens over Bedrijf x heeft x% winst gemaakt Bedrijf Y heeft x% nieuwe investering Bedrijf Z heeft patent verworven Bedrijf U heeft groeiverwachtingen overtroffen Bedrijf V heeft zoveel personeel aanvaard zeg maar het positieve nieuws. nee als manager X dan een bonus krijgt van 1miljoen euro wordt er steevast in jaloeziestijl over graaicultuur gesproken. Dus echt objectief is onze media niet te noemen hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarschijnlijk heeft de gemiddelde Japanner nu wel wat schrik van kernenergie.
![]() Maar daar is topicopener waarschijnlijk niet van onder de indruk.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En onder de indruk, toch wel, dat die centrales, alhoewel gehavend, nog steeds rechtstaan.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal waarschijnlijk bij een kaartclub van 4 blijven die pro meltdowns en zo is.
In een kaartspel zitten ook altijd 4 zotten.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet pro meltdown, maar dat ik gek ben, is al langer een feit waarmee ik leef.
Ik lijd niet aan waanzin, ik geniet van elke seconde.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat: