![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Op het feit dat Belgiën bronzen medaille won op het WK las ik volgende commenateren:
-Knap gedaan voor de waalse broers. Eindelijk iets goed van de andere kant van de taalgrens. Doe zo verder en indien mogelijk ietsjes beter. -Toch een medaille! Proficiat! Hopelijk doen ze binnenkort een inspanning om nederlands te spreken. Dan zal mijn respect voor de broertjes nog een stuk hoger zijn. Ik vind: Dikke proficiat voor de beide broers. Ze zijn echt wel een voorbeeldvoor alle Belgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leiderstrui van Bauke Mollema in de ronde van Spanje sprak mij meer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Trainen die niet in de VS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij traint inderdaad vaak in the states maar veel Belgische topstorters trainen niet in België... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Goed gedaan van de broers
![]() en ach, tussen die commentaren zitten er altijd van verzuurden... maar ik kan niet zeggen dat ik 'trots' ben, of 'fier' ben Belg te zijn omdat zij dit resultaat hebben behaald. Goed voor hen, niet meer of niet minder ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukwensen voor die persoon, maar voor het overige laat mij dat siberisch koud. Dat is zijn prestatie en niet de mijne. En ik heb helemaal geen behoefte aan sportlui als "voorbeelden".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Borlee's hebben dat goed gedaan, basta . Wat heeft dat met bekrompenheid te maken? Ze spreken geen bakkes Nederlands, ze verstaan mij nauwelijks. Dus ? Voor mij zijn het buitenlanders. Laatst gewijzigd door Pericles : 30 augustus 2011 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Wallonië bestaat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar gaat het hier over? Ik heb precies iets gemist of zo?
Ah, ondertussen gevonden: atletiek. Proficiat voor die kerel, maar is dit eigenlijk niet eerder iets voor het sportforum? Laatst gewijzigd door SDG : 30 augustus 2011 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen den tijd dat onze Waalse sportieve buren hopen poen zullen scheppen, gaan ze wat minder solidair zijn met hun werklozen en invaliden ....
en wat meer solidair met de medemens in Monaco ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Dat zijn Brusselaars, geen Walen.
Mooie prestatie, doch ik voel mij allerminst geneigd om te gaan supporteren.
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schitterend gewoon......en zeggen dat ze beiden waarschijnlijk nog een paar jaar kunnen "groeien" op sportief gebied
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Leve de Borlées ! Leve België !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze spreken geen bakkes Nederlands, ze verstaan mij nauwelijks. Dus ? Voor mij zijn het buitenlanders. Het zijn Brusselaars en spreken inderdaad weinig nederlands so what. De aard van het beestje is Belgisch waarop ik trots ben. Mocht hij nu burundisch spreken ofzo dan zou ik u standpunt begrijpen. Ik denk dat ge de film "rien a declarer" eens moet zien. Hoewel ge waarschijnlijk tegen franse films zijt. |
|
![]() |
![]() |