![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een land dat één van de sterkste economieën heeft van de Wereld en tevens zo rijk is, moet deze rampen zelf kunnen oplossen,los van het menselijk leed natuurlijk
Reden van deze thread is dat mijn mailbox nu vol staat met voorstellen om acties te steunen,wat ik zeker niet ga doen
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 15 maart 2011 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Deze acties steun ik (voor de verandering) wél eens ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Japan heeft geen geld nodig, Japan heeft nu vooral nood aan een regering die de problemen toegeeft, duidelijke uitleg geeft en hulp inroept van andere landen.
Ongetwijfeld zitten er nu al veel mensen zonder voedsel, drinken of onderdak maar de regering daar blijft op z'n AlSahaf's zeggen : There are no radioactives in Tokio ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog niets gelezen over donaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Als men een schuldgraad van 220% heeft (dus meer dan het dubbele van ons landje)... dan zal men waarschijnlijk wel middelen genoeg hebben...
Opgelet: die 220% is van voor de ramp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef mijn geld liever aan Japanse armen die van de ene dag op de andere alles kwijt zijn dan hier aan Vlaamse parasieten die best werkbekwaam zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar over doneren gesproken ... Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Japan heeft een enorme staatsschuld.
Geef 10 euro aan Afrika en deze zal slecht besteed worden. In Japan maken ze van die 10 euro er 20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat ze weten wat ze ermee moeten doen. Zij moeten enkel een periode overbruggen. Know-how en apparatuur in overvloed. Na een dergelijke periode werkloosheid waarschijnlijk 0%.
Bij rampen in gebieden die reeds een probleem waren blijft er veel geld plakken, die problemen moeten op een meer ingrijpende wijze worden aangepakt. Er is geen massale know how aanwezig noch apparatuur en dus ook geen motivatie. De politiek moet eerst hun job doen, dan pas kan de rest van blijvende aard zijn. |
![]() |
![]() |