![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok, het is niet het volledige VB dat de moslims wil vergiftigen, maar dit schandaal is zonder twijfel goed voor heel wat grappen binnen het VB en het zal hun Parlementslid heel wat sympathie opleveren.
Zitten er in het VB eigenlijk nog mensen die geen strafbare feiten begaan? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 't is niet het VB waar het over gaat trouwens ... Het enige dat men hier van maken is dat de voedselinspectie in dit land en de buurlanden serieus achterlopen . Waar zijn al die douaniers die vroeger aan elke grens in hun neus stonden te peuteren, zich zaten te bezatten en chauffeurkes stonden te pesten??? Kunnen ze die niet inlijven bij voedselveiligheid of zo ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() -
Laatst gewijzigd door drosophila : 16 maart 2011 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn precies meer en meer forummers die voor DS of HLN aan het werken zijn... jawadde.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee hoor, bij VB lachen ze misschien als een dissidente (ex-)partij-lid sterft, maar dat is toch helemaal anders dan elkaar afmaken met huurmordenaars... omkoopgeld verbranden doen VBers ook niet dacht ik...
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens wat voor iemand beweert dat enkel moslims pitas eten? Lijkt mij vrij racistisch eigenlijk...
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 maart 2011 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik krijg zin in een goeie pita!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Parlementsleden van het VB.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 16 maart 2011 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() 1 VB parlementlid en duizend (moslim) pitaboeren...
![]() Maar doe maar op..uw geloofwaardigheid is zowel bij uw mede- als tegenstanders allang totaal verdwenen.. ![]() Altijd leuk om nog eens een privé zaak van persoonlijke fraude of corruptie te zien omtoveren in een georchestreerde genocide.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 maart 2011 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik verkoop geen rot vlees, ik zit niet aan de minderjarige dochters van mijn partijleden, ik steek mijn eigen café niet in brand, ik schiet geen mensen neer. Dat is eigen aan VB-ers.
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Zo is dat! De gevangenis zit vol met VB'ers. Of was het vreemdelingen? Ben niet meer mee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe mij niet lachen. In dit land is het belgiciystisch linksen die systematisch misdadig zijn. Bij het VB hebt ge wat louche mensen, dat zeker, maar bij geen enkel van de door u genoemde gevallen was de partij betrokken. In mijn voorbeelden is dat wel het geval (of zijn er ten minste sterke vermoedens). Nu in Wallonie is corruptie de normaalste zaak van de wereld, dat moeten zij maar weten, ik ben geen imperialist/fascist die aan een ander volk ga zeggen hoe ze moeten zijn (de FRs hebben heel het Belgische quota al op gedaan trouwens), maar het is een reden te meer om dit misbaksel van een onland zo vlug mogelijk te splitsen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 16 maart 2011 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De gevangenissen zitten vol leden van minderheden; het vlaams belang is een minderheid..dus...
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het eigenlijk duidelijk of dat mens wist dat dat vlees rot was? erg in ieder geval dat zoiets effectief bij de klant geraakt. waar zit voedselveiligheid? spijtig ook voor de pittazaken die wel goed vlees verkopen (zo ergens moeten die er wel zijn). ik eet ontzettend graag pitta maar 't is altijd wat af te wachten of ge der ziek van gaat zijn of niet ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om de lange lijst misdaden van VB-leden en -mandatarissen goed te praten, gaat u hen vergelijken met corrupte sociaal-democraten en Walen?
Wat gaan we nog krijgen? Dat u ze gaat vergelijken met criminele migranten en dan gaat stellen 'het valt nogal mee?'
![]() |