![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is het eigenlijk onmogelijk om je eigen profiel te verwijderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je je profiel willen verwijderen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is overigens perfect mogelijk voor de beheerders van het forum om de nickname van een gebruiker te wijzigen. Bijvoorbeeld wanneer iemand zijn echte naam (niet meer) wil gaan gebruiken. Het is met vBulletin (de software achter het forum) zelfs mogelijk om nicks samen te voegen. Dat is misschien een idee voor de wildgroei aan dubbelnicks ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens, als het een simpele kwestie is van niet meer te willen posten lijkt het me voor alle partijen toch veel eenvoudiger om dat gewoon niet meer te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan de fout van degene die zo dwaas is zijn echte persoonsgegevens op het internet te grabbel te gooien. Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar; 'k heb al met een gelijkaardig profiel gewerkt en daar ging het wel. (Natuurlijk 'gelijkaardig' =/= 'hetzelfde'.)
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij, niet enkel liberalen hebben de vrijheid een account aan te maken, te vertellen wat we willen, en aan wie we ook willen. Individuele vrijheid heet dit. Laten we dan ook als liberalen, toch als verantwoordelijken voor de toekomstige economie, onze verantwoordelijkheid opnemen. Liberalen leven van risico's. Anderen, niet iedereen, leven van uw winst. Waarom zich schuldig of verantwoordelijk voelen voor een profieleke ? Groenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een liberaal mag weten wat hij publiceert of niet, sonst kan er rekening gehouden worden met juridische actie. Meneer AdrianHealey staat volledig in zijn recht als hij zijn account wil laten verwijderen, hij is de auteur van zijn berichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad een probleem ja.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als alles klopt is de moderatie aan het contempleren over dit probleem ... ik had dezelfde vraag reeds gesteld Laatst gewijzigd door Anna List : 1 maart 2011 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg mij gewoon af. Heelder pleidooien over verantwoordelijkheid hoeven niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Er blijken inderdaad technische mogelijkheden te bestaan: http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=105181
@admin: misschien toch eens onderzoeken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een andere reden kan zijn van het niet-opgeven van een profiel, is misschien het feit dat men vreest dat het teveel zou voorkomen dat bepaalde personen hun profiel laten verwijderen om dan simpelweg er een nieuw aan te maken, om niet herkend te kunnen worden (door de moderatoren). Maar ook ik ben van mening dat iedereen die wilt zijn profiel zou moeten kunnen verwijderen, indien gewenst, of de naam laten veranderen, of beiden.
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou ook graag hebben dat er ooit geen enkele connectie's aan mijn profiel hangen, maw een dood profiel, na de naamsverandering. Om totaal onopspoorbaar te zijn.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling