![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Bondscoach Georges Leekens heeft in het bondsgebouw in Brussel teruggeblikt op de EK-kwalificatie-interlands van de Rode Duivels tegen Oostenrijk en Azerbeidzjan. Dankzij de dubbele zege staan de Belgen met tien punten uit zes duels op een voorlopige tweede plaats in groep A. Die plek geeft recht op barrageduels voor het EK van 2012 in Polen en Oekraïne.
"Fier op mijn spelersgroep" "Ik ben nog steeds fier op mijn spelersgroep", opende Leekens. "Mijn spelers hebben niet enkel op, maar ook naast het veld het goede voorbeeld gegeven. De wedstrijden die we gespeeld hebben waren zeker niet perfect, maar we hebben gedaan wat me moesten doen. Nu mag er zeker geen euforie zijn, maar we mogen wel fier zijn over onze prestatie. Als nationale ploeg moeten we het Belgisch voetbal promoten, als Rode Duivels hebben we een voorbeeldfunctie", klonk het. "Karakter tonen" De Duivels werden in Oostenrijk aangemoedigd door zo'n 2.000 supporters, gisteren zaten er voor het duel tegen de Azeri's maar liefst 35.000 toeschouwers in het Koning Boudewijnstadion. "Wie had zes maanden geleden gedacht dat ons nationaal voetbal opnieuw zo zou kunnen leven? Dit is gewoonweg schitterend", vond Leekens. "De supporters willen een ploeg op het veld zien staan, die karakter toont. Dankzij ons voetbal kan de man in de straat opnieuw fier zijn op zijn vaderland." "Belgische sfeer creëren" "Tegen Turkije gaan we uiteraard proberen om een echte Belgische sfeer in de tribunes te krijgen", verduidelijkte Stefan Van Loock, het hoofd communicatie bij de KBVB. "Maandag hebben we een vergadering met de stad Brussel, waar we een concrete strategie zullen bepalen. Het is mogelijk dat supporters die er tegen Duitsland en/of Azerbeidzjan bij waren voorrang krijgen in de ticketverkoop, maar dat valt nog te bekijken. De bezoekende supporters zullen recht hebben op zo'n 5.000 tickets", klonk het. (belga/svm) Zozo..de opperduivel preekt onverdraagzaamheid en eng nationalisme. Waarom is het trouwens Rode Duivel en niet Gele Duivel of ja Zwarte Duivel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Brood en spelen mijn beste, nu denken ze dat het "Vaderland" gered is als nen deel zatte fans liedjes zingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik supporter voor de rode duivels en ja dan heb ik niets tegen een Belgische vlag al attribuut. Maar ik ben zeker niet tegen een splitsing. Dus ja, alles is relatief zeker.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een titel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de verdeling Walen/Vlamingen eigenlijk binnen de rode duivels?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de duitstaligen en de Brusselaars niet vergeten!
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Wel, ik hoop nog op een ploeg �* la Guy Thys...
![]() Tegen Turkije zal het andere koek zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Spijtig dat nationalisme kleingeestig, egoïstisch en vies is....
![]() De linkse partijen zullen waarschijnlijk afstand nemen van onze dierbare nationale ploeg... Spijtig dat die niet nationalistisch kunnen denken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SDG : 31 maart 2011 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jack the knife zingt het liedje waarvoor hij zeer dik wordt betaald.
De B-nationale ploeg heeft het goed gedaan...ze zijn nu helemaal klaar voor Liechtenstein en Andorra...
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ik wil m op 4 juni nog eens horen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat men half uitzinnig is van een overwinning tegen een land dat geen enkele betekenis heeft toont duidelijk het gebrek aan enige klasse of kwaliteit.
Zielig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is van midden de jaren negentig geleden dat de Rode Duivels nog eens 2 (twee!) wedstrijden op rij (direct achtereen dus!) WONNEN !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ik heb gehoord dat door dit fantastisch gebeuren het vaderland gered is. Bart De Wever gaat blijkbaar om 15:30 de ontbinding van de N-VA aankondigen en vol berouw hofnar in Laken spelen voor de rest van zijn leven. Caroline Genez zou blijkbaar premier worden en toegezegd hebben dat Vlaanderen de Belgische staatsschuld op zich neemt in ruil voor de splitsing van BHV, Brussel wordt natuurlijk ook nog uitgebreid met Vlaams-Brabant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
met allemaal zeer goede spelers, en met een goede coach zal turkije geen kans maken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() We zullen eens zien tegen de Turken in Mei.
0-3 in onze bak en we spreken nietmeer over een Vaderland |
![]() |
![]() |