![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Konichiwa!
![]() Plemp hier uw ervaringen neer met Japan, Japanners, het Japans, uw Japans lief, enz. Nog een Japans woord: Gaijin: niet-Japanner, vreemdeling, "outsider".
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 april 2011 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kiri kiri kiri
![]()
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=2LLYY...eature=related
vanaf 3 minuten voor de ongeduldigaards. beste filmscene ever :hart:
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat cijfer 3 komt blijkbaar toch vaker voor dan ik dacht: telkens 3 beleefde buiginkjes aan de pingpongtafel. Zo zijn ze soms dan ook weer..
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 april 2011 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nummer 12 met gebakken lijst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze hebben we hier ooit al eens gehad, geloof ik...
![]() AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kohi nitski!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 april 2011 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 april 2011 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Japanse auto....
![]() ![]() ![]() Daihatsu gaf de Gran Move een grotere - 1.6 liter - motor, maar verhoogde de prijs niet. In plaats daarvan werd de MPV zelfs voordeliger. En hij bleef even multifunctioneel. Is hij daarmee meer mans dan een stationwagon? http://www.autoweek.nl/autotest/578/...ove-16i-16V-CX Top autoke, rij der al 2 jaar mee, automatic. Perfect in de werksituatie.
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu, ik ben voor ik deze draad tegenkwam, toevallig over het schip De Liefde aan het lezen (ik was eigenlijk eerder aan het lezen over Nanbanhandel, handel met 'Zuiderse Barbaren', meestal Portugezen). Ik stuitte erop toen ik aan het lezen was over het zuidelijke eiland Kyushu.
Na het lezen over het schip 'De Liefde' ben ik ook gestuit op dit fragment van de Nederlandse radio http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...utch/japan1.rm.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 april 2011 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een andere aanrader: De Zeven Samoerai Kurosawa, kan je niet mis mee gaan. Bovendien interesseert de Sengoku-periode me wel.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 april 2011 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Naast mijn collectie samuraizombiefilms uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind Ran ne stevige.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hai !
Dat brabelden die grieten van de Japanse helpdesk toch telkens, ... Die waren dus verzot op chocolade, ... frieten vonden ze echter maar niks, ... Daar zaten soms wel speciale gasten tussen, ... en er waren er een heleboel die nauwelijks Engels spraken, ... soms moeilijk communiceren met die gasten... Maar ze bouwden wel geweldige auto's , uren fun hebben we beleefd in de Corolla... |
![]() |
![]() |