![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Via het ziekenhuis?
Via haar man? In ieder geval, ziet ze er niet in staat uit om toestemming te geven haar te laten fotograferen in haar ziekenhuisbed. dan nog te zwijgen over de publikatie. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 6 mei 2011 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ze die foto verspreid hebben om die persoon te kunnen identificeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat is de link met mobiliteit?
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alle "vermiste" personen geven zeker niet de toelating om hun foto te verspreiden, er zijn er waarschijnlijk bij die eigenlijk "niet gevonden" willen worden.
Ik vermoed dat er om verspreiding , vinden en identificeren van personen er een wettelijke basis is om foto's te publiceren. Zeker wat betreft minderjarigen zou ik toch denken dat na "Dutroux" eer een wettelijke basis gekomen zou zijn.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij maar een lange wettekst, waar dan wel ergens een hiaatje zal inzitten, dat dan gretig aangewend kan worden door kaffers zoals Rieder, die pretenderen dat ze justitie en democratie dienen. Mijn gat ja.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk onlangs hoorde ik iemand vertellen dat haar man een bijverdienstje heeft bij de rechtbank door te werken voor de gazetten.
Zegt voor mij dus meer dan genoeg: de infiltrant van de gazet is het personeel zelf die omgekocht wordt door de gazet om alles te gaan klikken. |
![]() |
![]() |