![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .........want het is de tijd van de jonge egeltjes..................
![]() Denk ook even aan hen............. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaaaaah , dien derde foto ... zooooo schattig ...
![]() Maar ge hebt gelijk , als we morgen naar 't park gaan zullen we extra traag wandelen zodat we zeker gene plattrappen ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja... maar richtingaanwijzers gebruiken of afstand houden kunnen de idioten al niet. Zou me niet verwonderen dat ze express mikken op dieren die de baan oversteken. Alles onder hun motto dat ze sneller thuis zijn via het hospitaal (desnoods met twee benen weg) dan dat ze hun soepje 2 minuten later zouden eten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juni 2009 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik had een paar foto's van platte egels verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet niet eens of dat deze diertjes hier voorkomen.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Heb oewe foto gepikt Pietje ...
![]() 'k Heb daar ineens m'n bureaublad van gemaakt ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Bij mij ook niet maar ander 'roadkill' in overvloed.
Laatst gewijzigd door longhorn : 19 juni 2009 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik nog in mijn ouders huis woonde hadden we veel van die beestjes... Interessant om zien. En ook vleermuizen... die zag je wakker worden als de bbq begon uit te lopen. Erg interessante beestjes.
En dan zijn er nog mensen die spinnen leuk vinden ![]() Psssssssssssssst... Titox-Total my dear... enjoy your flight to the afterlife. Eight legs should outrun Ghandi.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juni 2009 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Behalve als ze lui in 't zonneke ligt , dan vindt die loempe trien het ni eens erg als er een spin over hare staart kruipt ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Zo'n klein tweeke.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() gij hebt die email ook gekregen?
geen melk geven aan egeltjes, daar kunnen ze van dood gaan! Geef liever kattebrokken
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe gaat ze te werk Eerst duwt ze op de egel met haar poot, dan bolt de egel zich, dan graaft ze een put in de gazon of twee of drie, al naargelang (dat hij is afgereden denk ik). Dan rolt de egel in de put met de poten omhoog. Dan neemt ze die op met de poot, en dan legt ze dat voor de deur blaft mij uit mijn nest, neemt die egel terug vast en wacht dat tot ik zeg AF! om dat dan te laten vallen. Vervolgens gooi ik die egel in de tuin van de buren en slaap ik verder.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 19 juni 2009 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zozeer als je geen brood mag geven aan eendjes. Dat gaat gisten in hun maag en dat maakt hen doodziek. Ook al zijn ze er verzot op. Maar ja.. Als sommige mensen zich al volsteken met fastfood en zich daarmee vernietigen dan kan je het een eend niet kwalijk nemen als die wat fastfood wordt toegeworpen. De fout ligt bij de werper.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juni 2009 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |