![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In mijn buurt zijn twee bakkers.
De ene is van belgische origine. Hij heeft een mooie zaak, werkt met veel personeel. Granieten toog en zo. Zijn croissants kosten stukken van mensen, maar ze zijn aan de droge kant. Hij spreekt geen woord Nederlands (alleen Frans). Zijn taarten zijn super-lekker. De andere is van marokkaanse origine. Zij heeft een onooglijk rommelig winkeltje waar je naast de gebruikelijke producten ook nog vanalles en nog wat kunt krijgen. Haar croissants kosten 30 cent, en het zijn de lekkerste die ik in deze buurt heb gevonden in al de jaren dat ik er al woon. Zij spreekt een woordje Nederlands. Haar taarten trekken op niet veel. Waar denken jullie dat ik liefst ga de zondagmorgen?
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() naar huis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kapitalistische zwijnen aan zet in deze topic.
De multicultuur als voorwendsel. Als dit de argumentatie is dan nog liever een croissant uit de supermarkt, bewaard onder inerte lucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er van af wat je wil gaan halen. Een halal croisantje of een superlekkere taart.
En al de rest is praat voor de vaak.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent u een VB'er ? Eet u liever croissants dan taart ? Bent u te gierig om duurdere taart te kopen ? Heeft u smetvrees ? Woont u uit armoede in Brussel ? Bent u een moslimknuffelaar ? Hoeveel keer per week eet u frietjes ? Bent u afgedwaald van de forummer van de week draad ? ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 27 april 2011 om 06:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is dus wel problematisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die marokkaanse zou de laatste/beste croissants op de planeet mogen hebben. Neen bedankt.
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Voor de lekker croissants én het NL naar de Marokkaan.
Alleen als de Franco écht héle lekkere taarten heeft én als ie je bestelling in het NL wil begrijpen, kan je daar al eens je taarten kopen, eh.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Vergeet haar niet te vertellen dat de croissant uitgevonden zijn in Wenen toen Karel Martel de moslims in de pan hakte!
Vandaar de rijzende halve maan (croissant) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Halal of niet, zich gaan voeden bij de verdringer van ons eigen Vlaamse Volk, is ons met Hard en Ziel overgeven aan de 'Islamieten'.
Neen, dank U! niets voor mij! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfde als frieturen die overgenomen worden door de chinezen...sorry, ik niet. Ik ga naar een Belgische frituur. Ik ga ook geen chinees halen bij een Belg.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wij gaan meer naar de Turk achter brood dan bij de gewone bakker hoor. beter, goedkoper, luchtiger, enz....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je mag het hebben, in turkse, marokkaanse of ander islamitisch getinte winkels zet ik alvast geen voet binnen.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze spreken daar trouwens perfect Nederlands (komen van Nederland).
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat denk je maar! Dat dacht ik vroeger ook, maar die tijd is definitief voorbij. Hun godsdienst bepaalt een levens- en denkwijze die verschillend is van de mijne, so be it, maar vermits deze geen resprect heeft voor mijn levens en denkwijze wil ik niet via het corissantspaard van Troye hun godsdienst hier binnenloodsen. Binnenkort (eigenlijk is het nu reeds zo) heb ik hier in mijn eigen land niets meer te zeggen en moeten mijn kinderen de bladzijden over de evolutietheorie uit hun boeken scheuren -om maar iets te noemen- en dan gaan die croissants wel heel zuur smaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ze daar Nederlands spreken zal me worst wezen, zo weinig mogelijk interactie met islamieten is het streefdoel, als het even kan liever GEEN contact met de volgelingen van deze walgelijke godsdienst. Zelfs niet aan de kassa van de Hema.... Maar wees gerust, verder ga ik bij zowat alle nationaliteiten en strekkingen winkelen of op restaurant, met veel plezier zelfs. Bij restaurants van de Oosters keuken hebben we zowat een abonnement ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |