![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Werk halftijds,en betaal de belasting voor 2010 1450 euro!
Vul alles behoorlijk in,via werkgever,en dan dit bedrag voor wie!Een put zonder einde! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zomaar treads opennen met onzin is niet goed voor een forum.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vul alles behoorlijk in,via werkgever, en dan dit bedrag voor wie! Aja voor mij. Soit, het is eens een leuk experiment dat raaskallen zonder gebruik van leestekens of enige vorm van zinsbouw, maar het is toch niet echt mijn ding.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
punten komma's en dat in twee korte goed begrijpbare zinnen scheelt er iets met jouw ontvanger? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gebruikt helemaal geen punten. Zijn zinnen zijn te begrijpen na wat ontcijferwerk en de grammatica is een ware ramp. Neen er scheelt helemaal niks met mijn ontvanger. Misschien wel met de jouwe als je ergens in zijn OP een punt ziet staan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
immens gelijk heb je je maakte jouw punt wel komma's ideeal voor kommaneukers en goed ontvangbaar voor non-biassed ontvangers Laagverdieners, doodgeslagen door de belastingen moeten punten gebruiken als ze komen klagen op fora anders slaan de slechte ontvangers op tilt ge weet wel die gastjes die zo entoesiast slecht betaald deeltijds werk toejuichen ge weet wel voor de soeplesse van de industrie Laatst gewijzigd door eno2 : 18 mei 2011 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is niet het probleem van de fiscus. In die zin dat dat de fiscus niet meer doet dan uw inkomsten vergelijken met uw wettelijke bijdragen. Zeg eens tegen uw werkgever een ander sociaal secretariaat te willen zoeken. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 mei 2011 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkeerde conclusie. Een werkloze die weinig verdient betaalt ook RSZ. Alles hangt af van wat wordt ingehouden aan de bron. Als je niets moet afdragen tijdens het jaar betaal je gemakkelijk een maandloon belastingen bij de afrekening. Hoe weinig je ook verdient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() kijk dat gaat zo bij lage lonen
dolgelukkig als je het einde van de maand haalt zonder averij en bij de belastingsaanslag een depressie |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Geen pensioensparen of levensverzekering?
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() mijn bazin betaalde ook te weinig en soms geen sociale zekerheid en hield te weinig voorheffing af (om de 14-daagse loonfiche wat meer te spekken)
waardoor ze uiteindelijk toch op de fles ging, ik ook, maar ik net iets eerder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |