Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ

Discussietools
Oud 7 juni 2004, 13:33   #1
gbarafc
Vreemdeling

Standaard

Mijnheer Leterme,

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede reden om CD&V te stemmen, alhoewel ik wel het profiel heb om een stem aan deze partij te geven.

Echter, ik vind inderdaad dat dit land beter wordt bestuurd dan 5 jaar geleden, en ik huiver naar de regeringen van de periode Dehaene.

Dit land is m.i. inderdaad een moderner land geworden en ondanks de moeilijke economische conjunctuur is het geen puinhoop die actergelaten wordt.

De belastingen zijn verlaagd op federaal vlak echter ze werden veelal teniet gedaan door verhogingen op lokaal vlak, die nog steeds door CD&V strekking worden bestuurd.

Elke gemeente heeft zijn duitje verdiend aan de verkoop van de aandelen van Gemeentekrediet en Electrabel, echter weinige hebben ze gereserveerd voor de moeilijke dagen. Veel werd er echter uitgegeven voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2000.

Niets is perfect echter, maar deze stem is zeker nog niet verdiend, en ik denk dat ze dezelfde zal blijven als vorig jaar

Beste groet

gbarafc
gbarafc is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be