![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wat blijft? Wat zou nog kunnen?
9 - NVA = 8 maar deze 8 hebben wel "vijf minuten politieke moed nodig". En dat betreft zeker de CD&V. Is het een leugen dat niemand verkiezingen wilt ![]() Anders wordt het toch een stembusgang ten vroegste op 4 september. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo optimist dat vriend Elio zou stoppen met Vlamingen te blijven pluimen, ben ik niet hoor.
Als ik hem daarstraks hoorde (in een filmpje dat ik kon aanklikken op De Standaard) bleek overduidelijk: hij heeft het nog steeds niet begrepen. Hij acht zich als een missionaris, een kandidaat-heilige, toch zo verheven want geroepen om "Zijn land" te redden en te behoeden ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Behalve de CD&V. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Zal straks de film Der Untergang nog eens bekijken met Elio Di Rupo in de rol van de Fuhrer.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vertoef dan niet in het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En het hele forum vroeg zich natuurlijk al af of die datum jou goed zou uitkomen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't zal niet nodig zijn, ze schijten er al zo voor in hun broek, al evenzeer als voor het houden van een referendum. Hier doen ze de ene staatsgreep achter de andere om toch maar hun Belgicistische pad te kunnen blijven bewandelen. Ik vraag me af wanneer er hier onrust zal uitbreken met zo een bende Blauw-/Rood- en Groenganzers. Laatst gewijzigd door Garry : 9 juli 2011 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zonder de NVA ![]() De CD&V heeft met meeste schrik van verkiezingen. Al de rest heeft niets te verliezen. |
|
![]() |
![]() |