![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ben ik wel eens benieuwd !
Indien er een Franstalige federale premier is, dan lijkt het logisch dat die functie in Brussel eens waargenomen wordt door een minderwaardige. Zal het er van komen, of is dit een flamingante racistische eis? (Ik vind het wel goed gevonden van de VVB !!) Link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110606_110 titel: VVB vindt het hoog tijd voor een Nederlandstalige minister-president in Brussel besluit: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik vind het eigenlijk ook wel logisch dat als er een Franstalige Belgisch premier wordt, er ook een Nederlandstalige minister-president in Brussel komt.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 100% overtuigd.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat gaat de franstalige partijen, vooral de ps, serieus doen steigeren
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jamais!
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer spreekt Meester Van Aelst zich publiek uit over deze zaak?
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Evenwel: Als men dan een flamin de service zoals een Tielemans president maakt dan maakt Vlaanderen zich nog meer belachelijk als het de 180 afgelopen jaar reeds heeft gedaan...
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat u van alle vlamingen Calimero's wil maken is er wel over vind ik. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter info moet je ook weer eens kijken van welke kant deze wind waait.........
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaamse_Volksbeweging |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Bruno De Lille for president !
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde 3 man + paardekop die in het Sint-Maartensfonds de plak zwaaien, op het zangfeest staan mee te lallen en de IJzerbedevaart-weide onveilig maken ? Ben je mee ? |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel problemen met nazaten van ex oostfronters die daar nog trots op zijn, problemen met tronie's als Dewinter. Bart en z'n N-VA heeft nog steeds het voordeel van de twijfel, hopelijk wordt die nu ook niet racistisch zoals zijn zusterpartij VB. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Tegen jouw vernederingen (hier in één post) waren de uitspraken van Van Aelst noppes. Gaan de media daar nu ook heisa over maken. Waar id-s je lidkaart dat we jouw partijke ook eens kunnen bekladden. Nee, je zult het niet geven: daar ben je te laf voor!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 6 juni 2011 om 16:59. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn uitspraken moeten ook niet goedgekeurd worden door een partijleider. Ik heb geen partijkaart, ik moet U teleurstellen. Ik ben tegen onrecht, op dit moment doet de N-VA de vlaming en de Belgen onrecht aan. Dat is mijn mening, die mag ik ventileren en verdedigen. |
|
![]() |