![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
ik waag hier mijn kans aangezien forum.politics.be veel leden heeft, dus ik hoop dat iémand het wel weet... heb al veel gezocht op google (ja ![]() Wat ik dus zoek: een fabrikant/... die metalen (aluminium) logo's kan snijden. Dus gewoon kleine plaatjes van pak max. 10 op 10 cm, maar in de vorm van het logo zelf (dus geen ronde, vierkante, ... die plaatjes vind je dikwijls online, maar ik wil dus een custom vorm en geen bedrukking). Iemand een idee waar ik dit kan laten maken? Even voor de duidelijkheid: ik heb er hier géén 100 000 van nodig! Dus geen fabrikanten die dat op enorm grote schaal doen. Iemand een idee van zo'n bedrijf in België of Nederland? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoek eens onder 'water jet' en bedrijven in je buurt ?
Ben er zeker van dat die je kunnen verder helpen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...rammas/terzake vanaf '6:32 Megaso*t. Mischien ben je daarmee geholpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdere praktische informatie een standaard plaat alu van 2m² 2mm dik weegt 11 kg, en gaat ongeveer €100 kosten als particulier. Ik stel voor dat U bij de hardere soorten gaat kijken, maar geen van de 7 ![]() 6082 T6 zou mijn keuze zijn.
![]() |