![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij moeten het respect terugwinnen? Klak af, hoofd gebogen, bonjeur mesjeu et merci zeggen, en twaalf miljard deponeren? En d�*n aub vragen of ze ons een beetje willen respecteren, want dat onze knieën wat pijn beginnen doen om er nog een knieval bij te maken? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 juni 2011 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Andy Vermaut? Eén van die clowns van de BUB nog maar eens?
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SDG : 15 juni 2011 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is mooi,de wereld op zijn kop dus...
Man,man,man,die arrogantie toch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoeveel stemmen heeft de BUB gehaald in juni 2010?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als "belgen" dit kunnen doen met Vlaamse symbolen staat de deur vanaf nu open om de belgische symbolen aan te pakken hé ...
Respect voor een hoop halve garen gelijk die van bub had ik al niet maar nu zijn ze imo enkel nog goed om in een kwispedoor te steken ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er valt hier niks te moeten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kunnen we trouwens iets terugwinnen wat we nooit gehad hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij normale mensen roept het hierboven beschreven gedrag - volkomen terecht, trouwens - alleen maar afkeer, misprijzen, verachting en walg op. Het is natuurlijk ook niet nodig in het andere uiterste - genre 'opgestoken middelvinger' - te vervallen. Ik vrees dat respect afdwingen enkel mogelijk is via de moeilijke weg van het zelfrespect, en dat uit zich volgens mij in de eerste plaats in beschaafd en dus autonoom optreden. Edit: en ja, 'autonoom' kan wel eens 'koppig' of 'onverzettelijk' lijken, maar de vlaggen 'standvastig' of 'volhardend' dekken dezelfde lading, en klinken minder pejoratief.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 juni 2011 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik had gedacht dat het geven van 11 miljard per jaar automatisch zou moeten zorgen voor respect. Ik zou toch enorm veel respect hebben voor de man of vrouw die morgen met 11 miljard naar mij komt
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is de naam van de groep goed gekozen... De link met het Stockholm syndroom is duidelijk.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 juni 2011 om 23:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet meer. De partij voor een "Unitair België" is gesplitst, en nu hebben we BAB en BUB. De ironie is nooit ver weg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |