![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...ltaregio.dhtml
Nederland en Vlaanderen gaan zich meer als één economische regio in de wereld profileren, de Deltaregio. Vooral de havens van Antwerpen en Rotterdam moeten zich internationaal samen 'verkopen'. Binnenkort zullen Nederland en Vlaanderen voor het eerst ook een gezamenlijke handelsmissie naar het buitenland sturen. Dat hebben minister-president Kris Peeters (CD&V) en de Nederlandse premier Mark Rutte vandaag afgesproken tijdens hun eerste topontmoeting in het Antwerpse Hingene.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() En sinds wanneer raakt dat jouw vurige stede? Die ligt buiten de betreffende samenwerkende gebieden.
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Het waren juist jullie Belgen die ons als eersten benaderden met een dergelijk plan. Interbrew, de voorloper van InBev, wilde jaren geleden graag met Heineken fuseren. Dat ging toen niet door omdat de familie Heineken niet de zeggenschap over het bedrijf kwijt wilde raken. Tot de dag van vandaag heeft de dochter van Freddy Heineken nog een meerderheidsbelang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu verkopen ze het alleen in landen die bekend staan als bierioten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Het Volk (nu Het Nieuwsblad) heeft dat trouwens enkele jaren geleden gedaan en Heineken kwam er als eerste uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Uitzetten die gasten.
Ik heb het zelf getest, en bij mij kwam Heineken geheel volgens verwachting op plaats 6 van de 7 binnen (nummer 7 was Dommelsch, ook volgens verwachting).
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk is het een kwestie van smaak. Maar ik wil niet geloven dat Heinkenen gemiddeld slechter scoort dan bijvoorbeeld Maes of Jupiler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Dat de hele wereld Heineken drinkt kan op drie manieren komen: 1 De hele wereld heeft geen smaak. Dit weiger ik te geloven omdat het merendeel van de mensen nog gewoon vlees eet ondanks het morele dilemma dat veel mensen er zo graag van maken. 2 Ze weten niet beter. Misschien eens bier-educatie inzetten? En wat voor bocht drinken die mensen dan als ze geen Heineken drinken? 3 Heineken drinken is cool, net als roken vroeger. Ze doen het om erbij te horen. Nou ja, meer lekker bier voor mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() 4. Heineken is waterig, dat maakt het 'lekker' voor veel mensen, iedereen kan het drinken.
Andere bieren bevatten vaak meer smaak of zijn bitterder, de kans dat mensen dit niet zo lekker is, is groter. Zo denk ik erover. Ik geef toe, Heineken valt zeker te drinken, maar het heeft niet echt een smaak, het is maar zwakjes, denk ik. zo heb ik eens een half vaatje leeggedronken in de ochtend, op zich niet verkeerd, maar het drinkt snel, vandaar dat mensen het misschien lekker vinden.
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 4 juli 2011 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Maar eigenlijk wat maakt het uit?
'Belgen' willen toch beter zijn, want het enige dat de 'Belgen' bindt is bier, frieten en chocolade, daarom mogen we natuurlijk niet splitsen, dan zijn we die kwijt ![]()