![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Sorry, ik vind solo's voor jeannetten. En vooral Van Halen-afruk solo's. Dat is geen muziek, dat zijn trukjes ter opschepperij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() dejohan, je bent plots m'n held geworden.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() man, jij gaat een nieuwe rage lanceren!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ge moet eens op en gitaarforum gaan kijken. Daar zit voor het grootste gedeelte gevaarlijke mensen met gitaren met scherpe punten aan ![]() Allez ja, zo'n mensen hebben ook hun entertainmentwaarde, maar dat speelt zich niet af op muzikaal vlak ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik geef toe dat techniek op zich niet alles is.
je moet ook een goede melodie kunnen bedenken. daar hou ik ook rekening mee hoor. trouwens, echte puristen vinden bv elvenking al te min. het moet petrucci zijn of steve vai. dat vind ik te 'steriel', té perfect. het moet een beetje slordig zijn, er moet wat humor inzitten. alexi laiho bijvoorbeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik begin nu over the edge, maar ik had evengoed over sonic youth ofzo kunnen beginnen. (als je eens een paar voorbeelden van zijn gitaarspel wil checken, download dan zeker 'the electric co'--> toen revolutionair gebruik van delay, en 'bullet the blue sky'--> een nummer over amerika, en je hoort gewoon de US in zijn gitaarspel). |
|
![]() |
![]() |