![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet verschieten, ik heb de titel niet uitgevonden ...
![]() Het is ......... De titel van een kinderboekje... ![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=RH3BDDB3 Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nu ja , los van het feit dat zo'n boek met zo'n inhoud niet echt iets voor kinderen vraag ik me wel af wat voor beeld de wereld heeft van belgie ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik een Vlaming ben, en me niet echt belg voel, voel ik me ook niet aangesproken, en die puriteinse amerikaan zou beter eens van ons paterwater komen drinken dan is m op slag verlost van zijn moordzuchtige gedachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://windshares.blogspot.com/2007/...-guide-to.html
Om zoiets uit te geven in Amerika waar de wacko's toch overal rondlopen is wel een beetje uitdagen ... ![]() Allee ... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door manta : 15 juni 2011 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De tekeningetjes zijn best grappig. Amerika is duidelijk het land van de vrijheid. Zelfs zoiets is daar toegelaten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Moest de lets kill Palin mail een compensatie krijgen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Wat zouden ze zeggen als we splitsen?
![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 juni 2011 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen zit jij al jaren mee te betalen voor handelsmissies , prinsmissies, soldaatjes die op missie gaan om goed te staan bij bondgenoten en zo , wat geven ze terug? Om de zaak nog wat erger te maken willen ze de chocolade ook nog eens naar 't oostblok doen http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110615_079 ![]() Buiten spruiten en een nepland zonder regering is het hier niet veel meer... En 't ligt voor op m'n tong om de vraag te stellen wat er zou gebeuren moest ik in dit land een boekje schrijven met "dood aan alle" in de titel ... Bak in wegens racisme en aanzetten tot haat of geweld... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Lijkt mij ook eerder een geval van satire hoor
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Ja,en als je de aardbol voor zijn neus zet en vraagt,waar ligt België?Hij het niet eens weet liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Fonne komt grappig uit de hoek. (zou eens tijd worden...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu nog wachten op de eerste inhoudelijke bijdrage van Boerke als elk Ander.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |