![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik zou een nieuwe debatclub willen oprichten (daar waar nu o.a. 'links' en 'rechts' staan). Een debatclub waar enkel stellingen mogen worden gegeven waarbij een relevante bron vermeld staat. Iedereen wordt toegelaten in het begin, maar wie stellingen zonder bronnen geeft, wordt uitgesloten. Is dit mogelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Lijkt haalbaar, maar ga je dan niet de discussie beginnen krijgen over welke al dan niet een betrouwbare bron is?
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Neen, je mag natuurlijk zelf argumenteren, maar je mag geen loze stellingen poneren als waarheden. Als ge ziet wat Henri als bewijs aanvoert voor zijn stellingen, dan is dat toch maar een mager beestje. Zo'n zaken wil ik vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |