![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Haha nu zit het communautaire er al bij. Ik dacht dat hij eerst BHV ging splitsen in de kamer, en dan pas over de rest praten! Hij staat niet enkel meer met zen billen bloot, hij is ook al in zen gat gepakt. Ik begrijp niet waarom CD&V / OpenVLD zo achterlijk kunnen geweest zijn om op dit cruciale moment toe te geven en 1 jaar weg te smijten. Het is om van te schreeuwen
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door anarchy : 22 juli 2011 om 09:23. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Voor mij (& de overgrote meerderheid van de bevolking) is een regering belangrijker als uw vlaamse eisen oncompromisloos uitvoeren (dat is wat de NVA wilt).
Ik verdien namelijk centen en ik heb geen interesse om straks in een griekenland/ierland/portugal 2 scenario terecht te komen. Forse besparingen zijn in mijn ogen belangrijker. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat valt er nog te praten? Beke moet toch enkel OUI OUI OUI zeggen? de rat!
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA volgde de weg van de verrottings-strategie. Goed dat ze gedumd zijn. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En o ja, de corridor naar Brussel wordt ook voorbereid in afwachting van de uitvoering van plan B als Vlaanderen is leeggezogen. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Je mag mensen niet beoordelen op hun IQ he, Nebur, ze hebben allemaal recht op hun... simpel bestaan
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
een regering is helemaal niet belangrijk: we doen het al meer dan een jaar zonder en je hebt nog geen boterham minder gegeten. Dus geen rgering is beter dan een slechte. Indien er een regering komt met de nota-Di Rupo als basis, kun je er gif op nemen dat je eurokes de deur uitvliegen en dat dit landje , de Zuid-Europese sukkelstaten achterna gaat. Wat besparingen betreft: daar is haast niets van in de nota-Di Rupo terug te vinden, ook niet van responsabilisering. Een pak belastingen komen op jou en je zuur verdiende eurokes af. Succes met dit 'doodgeboren kind'! Een ding is zeker: DOKKEN ZUL JE als werkende Vlaming! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Het leuke is dat wij helemaal geen uitweg moeten zoeken. De N-VA heeft duidelijk gezegd waarom ze niet wil onderhandelen OP BASIS VAN DE NOTA -DI RUPO (hoezeer Belgicisten ook willen poneren dat de N-VA niet wil onderhandelen). De tsjeven gaan een uitweg mogen zoeken.
|
![]() |