![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Driewerf hoera voor de censuur! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn er nog een hele hoop andere torrent sites, waar je evengoed kan downloaden, met aanzienlijk minder kans op virussen allerhande. Lijkt me geen al te slechte zaak.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() fuck zeg
dan gaan we utorrent moeten gebruiken of wat ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er iets mis met utorrent?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad...
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik gebruik meestal Isohunt. Niet uit principe, maar vooral uit gewoonte.
(enkel en alleen om op de hoogte te blijven van wat er zo allemaal gedownload wordt uiteraard.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Daarbij, niets houdt je toch tegen gewoon een andere DNS-server te gebruiken? 8.8.8.8 en 8.8.4.4 zouden sowieso moeten werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, uiteraard. Ik heb het ehm... gehoord van mensen die nogal eens software downloaden...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer gaat deze maatregel in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik zie hier vooral veel naast de pot pissers en pilaarbijters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Hangt van je systeem af. Windows 7: naar netwerkcentrum gaan, adapterinstellingen wijzigen, rechts klikken op LAN-verbinding -> eigenschappen, Internet Protocol versie 4 selecteren -> eigenschappen, automatisch DNS toewijzen afvinken en nieuwe DNS-gegevens handmatig invullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Heeft Belgacom niet van die dochterondernemingen (aka Scarlet, Dommel,...) in handen? Geldt die blokkering ook voor hen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Internet wordt een steeds groter probleem voor de belangen van de overheid en haar vrienden (media-concerns). En ik zou de overheid niet onderschatten als het gaat over censuur en haar bereidheid haar tools daarvoor in te zetten. En ik zou het diepe verlangen van de overheid om haar burgers te sturen naar 'wenselijke' content ook zeker niet onderschaten. Eerder (1989) was de Belgische overheid al succesvol mbt het bannen van meer dan de helft van alle Nederlandstalige tvstations op 'haar' kabel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() In dit geval hangt dat er van af of Scarlet en/of Dommel dezelfde DNS-servers gebruiken als Belgacom/Telenet. Er is in wezen trouwens geen sprake van een echte blokkering, maar wel van een verwijdering uit die specifieke DNS-servers (wat eerlijk gezegd een vrij eenvoudig te omzeilen maatregel is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 4 oktober 2011 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Usenet + abonnement op buitenlandse nieuwsserver doet het bij mij al jaren.
|
![]() |
![]() |