![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Vergelijk even "vlaamse sites" met "waalse" sites. Zo ziet men direct hoeveel respect men heeft voor een ander zijn taal.
Optie nederlands: Wallonië.be http://www.wallonie.be/nl/citoyens/index.html Optie frans vlaanderen.be http://www.flandre.be/servlet/Satell...ders_site/View Politieke partijen met een optie Nederlands (wallonië) CDH= njet PS=njet MR= site onbereikbaar Ecolo= njet Politieke partijen met een optie Frans (vlaanderen) CD(v)= nee Groen!=nee Spa= nee O-vld= nee Eens kijken naar de "verdeling zaaiende boeman" partijen NV-A= ja. Vlaams Belang!= ja. Wat een verassing. Nu is het wachten op de eerste "belg" of "unitarist"die zegt dat ze geen belang hebben om nederlands op hun site te zeggen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Vlaams belang frans??
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Tuurlijk, ze komen ook op in Henegouwen en Brussel.
Ze profileren zich op het "vreemdelingenprobleem", en vergeten even het "Vlaams".
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Ik heb eigelijk nooit begrepen waarom de Vlaamse partijen zolang BHv niet gesplits is geen kieslijsten indienen in Wallonië.
Ik ben er eerlijk gezegt zeker van dat NV-A daar de kiesdremper nipt zou halen puur door grappemakers,plagerijen,fouten en België haters. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 26 juli 2011 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() In Nijvel (kieskring Waals-Brabant bestaat eigenlijk niet!) is er inderdaad geen kiesdrempel (net zoals BHV en Leuven), nog iets onrechtvaardig aan de kieswet trouwens. Afschaffen die drempel!
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ziet dan maar dat de MP klaarstaat
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Hewel, moest ik jonger zijn, ik zou twijfelen. Ik zou daar alleszins niet in het meest verzuurde en geregelneefde land ter wereld terecht komen.
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard niet, want dat is Belgie.
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Men is maar zo oud zoals men zich voelt. Wat houdt u tegen om naar het land van melk en honing te gaan?
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 26 juli 2011 om 15:31. |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Nee, dat is Vlaanderen in sneltreinvaart aan het worden, als ik tussen de waarheden op dit forum, de zondvloed aan onzin zie staan. Want de waarheid zit al eeuwig ergens tussenin. Sinds Messias BDW zou dat ineens anders zijn, laat me niet lachen.
Vlaanderen onafhankelijk doet me ook leven in, buiten enkele schitterend steden, een zéér lelijk land. Vlaanderen moet ook dringend iets minder bekrompen handelen: verleden jaar de opgravingen bezocht aan de Schelde in Ename. Zeer goeie uitleg op zeker zo'n 10 borden.... uitsluitend in het Nederlands. Arm Vlaanderen dacht ik toen. Verleden jaar was ik in Saint-Hubert bij de jachtfeesten. Alles werd daar aangekondigd in 4 talen (Frans, Nederlands, Duits en Engels). Ik vind het triest dat wegens een horde dolgedraaide Brusselse Vlamingenhaters een volledige bevolkingsgroep gehaat wordt door een alsmaar groeiende groep N-VA en VB lemmingen. Ik zou graag fier zijn om in een onafhankelijk Vlaanderen terecht te komen, maar tot nader order boezemt het mij eerder schrik in.
#16 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() - De nota Di Rupo boezemt mij ontzettend veel schrik in. Ik wil niet in de CCCP wonen. - Onafhankelijk Vlaanderen... veel voor te zeggen maar ik wil de splitsing uitzitten in het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |