![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hij zegt dat er veel kans is dat de daden van Breivik geïmiteerd zullen worden.
Is hij de "druppel teveel" bij bepaalde labiele personen aan het uitlokken? http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110725_015 Laatst gewijzigd door giserke : 25 juli 2011 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de geschiedenis bewijst dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Kan zijn, maar moet hij bepaalde luisteraars nog eens extra ophitsen?
Wat is de toegevoegde waarde nu eigenlijk van zijn tussenkomst? Zichzelf weer eens in de picture stellen? Laatst gewijzigd door giserke : 25 juli 2011 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het blijft een mediageile persoon |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die hebben al een en ander uitgespookt he
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten die ook zwijgen?
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan verwijs je naar gevaarlijke Belgicisten. Ik trok gewoon je dictatoriale gedachtengang door.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Vermassen is het gewoon aan het uitlokken om het weldegelijk laten plaats te vinden. Men probeert iets van "rechts" uit te lokken zodat men NVA en VB zware klappen kan toebrengen. Op de moment dat zoiets gebeurt zal men nieuwe verkiezingen plannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan antwoord ik op bovenstaande quote om de bal terug in uw kamp te leggen. Citaat:
Dan leg jij een verband tussen de eerste post en verdere quotes die niets met de eerste post te maken hebben. Dat is typisch hoe Belgicisten het debat steeds proberen te vervalsen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik vrees dat een aanslag in Vlaanderen met Francofone motieven een groter risico is dan omgekeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NVA aan de kant geschoven Een beetje later begint men meer en meer rechts weer te stigmatiseren door dit soort feiten. Misschien kan men vanaf nu elke terroristische aanslag aan links beginnen koppelen. Nota Di Rupo die een ware oorlogsverklaring is voor de gemiddelde vlaming. Anderzijds zie je op franse zenders wel dagelijks uitzendingen over het nazisme en af en toe eens een uitzending die rechts eraan linkt. Op deze wijze raken ook franstaligen opgejut dit is een feit. Maarja we zien wel ik straf het beleid wel af op mijn manier (niet door geweld) Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 25 juli 2011 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was een samenstelling van verschillende terreurdaden die reeds verschillende malen met succes zijn uitgevoerd over heel de wereld. Zelfs zijn manier van de aandacht afleiden en de politie naar de verkeerde plaats lokken en daar bezig houden is niet nieuw. En de media zou er inderdaad beter het zwijgen toedoen. Want uitspraken zoals die van onze media gekke geldwolf zijn niet wenselijk. Ze kunnen slapende honden wakker maken. |
|
![]() |
![]() |