![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140302_01005311
Citaat:
Bepaalde politiekers die nu met veel branie staan te oreren hoe zij de wereld gaan veranderen na de verkiezingen moeten die maar eens goed bekijken! Bepaalde politici die hopen dat veel mensen zich weer door hun praatjes zullen laten vangen om daarna alles mooi te laten zoals het is! En ja, het zijn "maar" de ondernemers. Al diegenen die aan de uier van de maatschappij hangen denken daar waarschijnlijk anders over: voor hen mag alles blijven zoals het is, en het mag zelfs nog iets meer zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hopelijk volgt de Vlaming/Waal/Belg zijn gezond verstand.
Het zijn echt de verkiezingen van de laatste kans. Nu zal er wel iemand slim genoeg zijn om voor de verkiezingen de harde cijfers in duidelijke begrijpelijke grafiekjes te gieten en deze uit te spelen tegen de 'gesettelde' politieke partijen hun 'goed nieuws show'. Hoog tijd om het tij te keren, de jeugd en alle mensen met gezond verstand en open geest snappen het al. Nu nog de rest. Zelf heb ik nog niet uitgemaakt op wie ik ga stemmen. Ik weet enkel dat het op een partij zal zijn die GEEN deel uitmaakt van de regering. Ook valt elke partij uit de boot die de stem van het volk niet wil respecteren. Elk soort van 'cordon' is gewoon verwerpelijk. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 maart 2014 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overige partijen respecteren alleen maar de stem van het 'eigen' volk (en dan nog). Net als u weet ik nog niet of en zo ja op wie ik straks ga stemmen, en net als u weet ik nu al dat ik in géén geval een stem aan de huidige regeringen geef. Dat het tijd wordt het tij te keren, durf ik volmondig te beamen. De ganzenmars/lemmingen-race naar 'hell on earth' dient te worden gesaboteerd (ik ben haast geneigd te zeggen: eender hoe). Het komt er evenwel niet op aan naar rechts te rukken, noch naar links. Rechtsomkeer maken lijkt mij verstandiger: back to basics!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me nogal wiedes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Vandaag zie ik de huidige partijen achter een bureau vol onbetaalde facturen aan iedereen een lege portefeuille tonen. De enige cijfers die uit de hoed worden getoverd zijn schattingen en getallen over 'we voorzien dat...'. Goochelen is voor theater en laten we beter over aan een David Copperfield. http://nl.wikipedia.org/wiki/David_C...d_(illusionist) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() """"Op Europees vlak liggen de kaarten anders. N-VA is ook daar de grootste (42 procent), maar Open VLD doet met Guy Verhofstadt beter (31 procent).""""
't Zal weer aan mijn simpele geest liggen, maar : ???????? Misschien een stuk tekst vergeten ?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |