![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoog in mijn persoonlijke top vijf van de shitlist die we de afgelopen weken voorgeschoteld kregen:
Slechts 2 maand terug meldde het Braziliaanse agentschap opgericht ter bescherming van inheemse stammen ons op het heugelijke nieuws dat in de grensregio met Peru een nog onbekende, geïsoleerde stam leefde. Luchtfoto's van de ontdekking haalden toen de wereldpers en vergastten de beschaafde wereld op een bijna magisch moment, zoals Columbus dat 500 jaar geleden moet beleefd hebben. ![]() ![]() Vandaag vrezen dezelfde overheidsinstanties dat nagenoeg de hele stam werd afgeslacht bij een gewapend treffen met zwaar bewapende mannen, vermoedelijk drugskoeriers, die daarvoor al een Braziliaanse grenspost hadden overvallen. Een gearresteerde verdachte overtuigde de ondervragers ervan dat er een bloedbad in de jungle had plaatsgevonden en gaf daarbij de sterke indruk dat het om de voornoemde stam ging. http://www.5min.com/Video/Amazon-Tri...tack-517141151 Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 9 augustus 2011 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen die lijken toch vinden rond de plaats in kwestie?
Ma soit, roeien ze geen zeldzame diersoorten uit, dan roeien ze zeldzame mensenstammen uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Verschrikkelijk, ik heb hier geen andere woorden voor.
Mijn mond valt wagenwijd open! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4686459730.htm
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is geen goede gewoonte om alles wat u hoort zomaar direct aan te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() In Antwerpen zouden er ook nog onbekende stammen bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en ondertussen blijven de bomen vallen
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Mja ik volg u.
Bovendien, hoewel ik de eerste ben om mensen geheel als dieren te beschouwen, heb ik voor de eerste keer toch een gemengd gevoel bij het idee dat de leden van de zogenaamd onbekende stam als een soort uitstervende diersoort worden beschouwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die indianen zouden wel eens een gebied kunnen 'claimen' dat voor iets anders bestemd was. 'Drughandelaars' wordt nogal gemakkelijk als excuus gebruikt. Dan hoeven we niet meer verder te kijken. Wat er hier precies gebeurd is is nog niet duidelijk.
Het is nu afwachten op de eerste die op dit nogal moslimxenofobe forum met selectieve info komt aantonen dat moslims toch nog de grotere genocidaire bastards zijn. De eeuwenlange genocide op het hele Amerikaanse continent door de Christelijke medemens vergeet men daarbij steeds te vernoemen. Die uitgeroeide indianen blijken in de westerse 'geschiedenisboekjes' nogal gevoelig aan 'ziekten' namelijk. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 augustus 2011 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() over 200 jaar zal men uitstervende blanke stammen ontdekken in de Oeral, het Zwarte Woud, de bossen van Drenthe, Ardennen, enz.
Lang leve de multikul en de uitroeiing van blanken. namens het Breivik Commando. Wieroe en dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het uitmoorden van medeemensen is nog altijd een blijk van "normaliteit",
dat er met de tijd een "gevoel" ontstaat dat dit eigenlijk "niet normaal" is vind ik een positieve ontwikkeling.