![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Naaktstranden behoren niet vanouds tot de maatschappelijke voorkeur in ons land. Is er plaats voor hallal stranden aan onze vlaamse kust? Dat wil zeggen enkel met aura bedekt toegelaten. En wat het boerkaverbod betreft (dat beter niqab verbod zou heten) naaktlopen in de stad is strafbaar maar het mag op sommige stranden, daarom zou ik pleiten voor de oprichting van een hallalstrand voor het hele gezin en voor iedereen die liever bedekt het strand bezoekt. Graag uw mening?
Laatst gewijzigd door Moslim! : 25 juli 2011 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan daar monokini, burkini, met gekke hoedjes of zonder hoedjes baden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zullen wij dan samen zwemmen? Of is dat haram moetlaq?
Grapje. Hoe kom je toch op zo'n idee? Je zit boordevol inspiratie de laatste tijd. Jek labas? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() daar ben ik me van bewust
Laatst gewijzigd door Moslim! : 25 juli 2011 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wat is dan uw probleem?
Die ene kilometer waar je in je bloot pietje moet rondlopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Praktiserende moslims voelen zich nogal ongemakkelijk bij een bikkini dress code of mono kini, daarom zou het leuk zijn moesten we een plek hebben waar we niet steeds naar de grond moeten kijken, en waar we onze kinderen kunnen meenemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Naar de grond kijken? Sorry hoor, maar wat doe je dan tijdens de zomermaanden als je op straat loopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga het woord van Allah hier niet betwisten, sla uw blikken neer remember... geldt trouwens ook voor zusters ... miss knappe soldaten topic openster ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Hoe kom je op een idee... kweet niet het kwam zo ongeveer 10 min geleden bij me op. De cognitieve processen ken ik niet vanbuiten en ik weet niet of die ook al beschreven zijn in de neurologie maar wat vind je van het idee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Loop je dan echt tegen een paal? Het woord van Arrahman moet je betwisten maar ik mag me wel vragen stellen bij zulke regels. Een man die zijn blik naar beneden wenst te slaan, mag dat. Van mij mag je zelfs eisen voor een stuk halalstrand. Maar waar ik het moeilijk meeheb is dat mensen (moslimmannen) verzen gebruiken en aanhalen wanneer het hen goed uitkomt. Als ge aan het strand uw ogen wilt neerslaan dan moet je dat ook in 't stad doen, in het park, op school, op het werk. Kortom, een enkeltje Saoudie zou wel leuk zijn, niet? Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 juli 2011 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België heeft maar 64 km strand en geen enkele kustgemeente ziet volgens mij heil in een strook "strand voor praktiserende moslims". Praktiserende moslims zijn in het algemeen geen aantrekkelijk economisch gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je dus geen nudisten zien, ga niet naar Bredene. Keuze met overschot elders. Wil je geen mono/bikini of badpak zien, ga dan gewoonweg niet naar een strand, ga wel en kijk naar de grond of, beter nog, leer ermee leven. Dat laatste is doodeenvoudig als je maar in staat bent om met je hoofd na te denken en niet met dat kleine ding tussen je benen. Je bent in een maatschappij waar dat wel algemeen aanvaard is; die maatschappij hoeft zich niet aan te passen aan jouw wensen of de wensen van een minderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |