![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() bron GvA
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan die klachten blijven verzamelen totdat de AEL 850.000 kiezers heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Bij het VB hebben ze alles in een pot gegooid. De 3 vzw's werden veroordeeld en dat zonder na te gaan welke vzw nu verantwoordelijk is voor welke publicatie of uitspraak.
Dus zou dat bij het MDP / AEL ook moeten gebeuren. Ook de acties in Nederland in rekening brengen enz. Jahjah kan daarin dan als een specifiek geval beschouwd worden. Ik snap niet waarom ze nu ineens een andere werkwijze zouden moeten toepassen.
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is alvast positief dat er aan dat dossier gewerkt wordt. En laat ze bij het CGKR maar goed de tijd nemen om een stevig dossier te maken, zodat ook hier geen vrijspraak mogelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() CGKR kan den boom in. Opdoeken heel die gortige handel!
Al moet ik toegeven dat ik wel aangenaam verrast ben dat ze dus toch ook allochtonen durven viseren. Dat het misschien niet altijd en overal de belangen van de vreemdeling dient. Of is dit enkel een schaamlapje om neutraliteit voor te kunnen wenden? MDP (en voor een deel ook VB, eigenlijk) zijn nevenverschijnselen van een te groot aantal criminele allochtonen in ons land. Een strikt maar rechtvaardig uitwijzingsbeleid herleidt die fundi-partij tot nul. Of is DAT de bedoeling? Nu ze gezien hebben hoe de veroordeling het VB ettelijke sympathy votes oplevert, wil het CGKR hun dierbare allochtonen ook zo'n voordeeltje gunnen? Stof tot nadenken ![]() En ja, ik besef dat ik hier van de hak op de tak spring en mijzelf hier en daar tegenspreek. Ik vernam dit bericht dan ook met zeer gemengde gevoelens.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan niets anders dan mijn afschuw uitdrukken voor het feit dat het centrum nu een volgende politieke partij zou proberen te vervolgen.
Ik EIS dat Abou Jahjah vrij zijn mening kan uiten. Hoe gek sommige uitspraken mij ook mogen overkomen ik wil dat hij ze kan uitspreken zonder te moeten vrezen voor de rechter te komen. Ik EIS dat de vrijheid van spreken echt gegagarandeerd wordt in dit land voor iedereen verdomme. Geen proces tegen Jahjah en de MDP. Nu niet en later niet. Weg met het CGKR. Geen vervolging van politieke ideeën. Laat dat maar aan de stalinisten over. mmm mag ik nu veralgemenen dat al wie dat centrum steunt een stalinist is ? Alleen de kiezer oordeelt over politieke partijen. Niet de rechter ! Of het CGKR. Daar gaat mijnen bloeddruk..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |