![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Naar aanleiding van de klachtendraad kreeg ik weer het idee een andere draad te openen. Bepaalden lazen al hoe ik en mijn ma van mening verschillen. Madam wilt niet naar de dokter gaan en geeft me de indruk dat ze de man in kwestie vergeven heeft. Ikzelf sta te springen om de mens het leven zuur te maken.
In dit opzicht verschillen ik en mijn ouders enorm. Nu was mijn vraag, zijn er karaktertrekken die jullie overduidelijk van één van de ouders hebben overgeërfd? En omgekeerd, zijn er karaktertrekken die jij bezit en je ouders niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Karaktertrekken dus ... Geërfd: Ja, ik ben aanvankelijk altijd veel te vriendelijk en geef de mensen veel kansen. Wanneer het een beetje te gortig wordt, dan kan het er al eens explosief aan toe gaan. Niet-Geërfd: graag de held uithangen, soms ietwat te onbezonnen wat de mogelijke repercussies betreft. Ik zou m'n nek breken voor 'n ander, maar omgekeerd is dat vrijwel nooit het geval... Niet in België, noch in Vlaanderen. Chacun pour soi, lijkt wel eerder de regel dan een uitzondering in deze ruftmaatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Vroeger zou ik met gemak op uw vraag hebben geantwoord. Nu zijn m'n ouders en ik meer uit elkaar gegroeid en moet ik er te diep over nadenken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik houd het op mn neven, broer, ooms en vrienden van het buurthuis die ik op dat tuigmannetje afstuur ![]() Citaat:
Gij uw nek breken voor een ander? Dat zou ik niet zeggen als ik uw posts zo lees. ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 september 2011 om 20:38. |
|||
![]() |
![]() |