![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() 1) volledige legalisering en regularisering
2) verplichte tweewekelijkse soa-tests voor prostituees, liefst ook voor klanten 3) zeer zware respressie van pimping. Prostituees dienen voor zichzelf te werken 3.b) volwaardig statuut, met opbouw van sociale zekerheid, pensioen etc 3.c) eveneens statuut en certificaat voor bodyguards. Zwaar gereglementeerd en gecontroleerd uiteraard, zij mogen niet de gelegaliseerde pooier worden. 4) aanpakken van mensenhandel. Volgens mij het makkelijkst wanneer een prostituee ten allen tijde haar paspoort moet kunnen voorleggen zonder derden te raadplegen. 4.b) misschien zelfs best dat enkel belgen zich hier mogen prostitueren. Misschien een te harde maatregel. 5) onderhoud van prostitutiezones. Deze dienen proper en aangenaam te zijn. Ook prostituees hebben het recht in menswaardige omstandigheden te werken. Hetzelfde geldt voor bordelen, peeskamers en clubs die perfect hygiënisch in orde horen te zijn. 6) gratis en vrijwillige consultancy met psychologen en ervaringsdeskundigen Prostituees hebben een zeer belangrijke maatschappelijke functie. Hun beroep is zeer zwaar, zowel fysiek als mentaal. In mijn ogen verdienen zijn onwaarschijnlijk veel respect. De wetgevende macht, onder invloed van de verwerpelijke judeo-christelijke traditie, ziet dit anders. Discuss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hoerenlopen strafbaar maken. Zoals in Zweden.
De consumptiekant dichtknijpen lijkt me hier het beste. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Er zal altijd geconsummeerd worden. Als het niet bij prostituees is, dan is het bij uw dochter. Spijtig genoeg kunnen niet alle eenzame mannen hun lusten bedwingen op lange termijn. Wanneer hier frustratie aan te pas komt dan komen er slachtoffers van. Zoals ik in mijn startpost zei, prostituees vervullen een zeer belangrijke maatschappelijke functie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw maatregel is zoals auto's verbieden om mobiel bellen achter het stuur tegen te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Waarom?
Citaat:
Serieus? Is jouw haat tegen het christendom zo groot dat je samenzweringen gaat zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Persoonlijke aanvallen tegen mijn dochter als hoer worden gerapporteerd per R.D.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hET IS mijn maatregel niet, het is een Zweedse maatregel. Heel verstandig om de vraag af te knijpen als consumptie van betaalde sex ongewenst geacht wordt door de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel maal per dag druk je zo op dat knopje eno2?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog goed dat ie niet met verkrachting voor de pinnen kwam. Misschien was het dat wat hij insinueerde, Henri? Wat denk je? Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vanzelfsprekend dat unionisten voorstanders zijn van het prostitutueren van Vrij Vlaanderen voor de Belgische staat. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is deze jongedame opgevoed als een nonneke, en zal ze haar maagdelijkheid houden tot Jezus ter aarde neerdaald? Of ja, de topicstarter zou met alle dochters in kunnen zitten, en waarschuwen, indien prostitueebezoekers die uitlaatklep niet meer hebben, ze andere sex-speeltjes gaan zoeken, in effect onvrijwilligers.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 september 2011 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gut ja, ik zou religie erbij kunnen trekken, geen enkele van de Abrahamistische religies kan met zelfstandige vrouwen om.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 september 2011 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In deze context is het bovendien grof en beledigend. Als de draadopener zijn lusten niet kan bedwingen en mijn dochter verkrACHT al of niet onder invloed van drugs, dan GA ik het R.D. niet meer gebruiken, dat beloof ik jullie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien _ op misschien de efficiëntie _ zie ik begot niet in waarom de klant wel beboet zou worden en die prostitué niet als betalen voor seks het strafbaar feit moet voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Haat omdat ze in de spiegel aan het kijken zijn.