![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Een baby Schiltz in een bakfiets mama? Straffe madam. De ideale schoondochter voor een Vlaams symbool van eendracht. Felicitaties voor de Vlaamse Beweging. Na ons geld nemen ze nu ook onze vrouwen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-koppel.dhtml
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen spijtig dat vader Schiltz, die zijn volk verkocht, dit niet mag meemaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen blaadje voor de magere Hein? Zij is ouder dan hem !! Wel drie jaar (volgens jouw link).
Afijn, ik heb al spijt dat ik een post geplaatst heb in deze draad, die zelfs niet in koeien en kalveren thuis hoort.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat ook al nieuws?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() VRAAG !!!!!!
Ik heb mij steeds afgevraagd waarom zoon Schiltz bij VLD is gegaan en niet bij NVA ? Kwam hij niet overeen met zijn vader ? Een vraag waar ik al lang mee zit |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schiltz senior had een bloedhekel aan de N-VA en wellicht vice versa. Schiltz is decennia afgezeikt door de hardliners binnen de Vlaamse Beweging en Schiltz heeft N-VA al voor crypto fascisten uitgemaakt wat nog een stapke verder ging dan Maingain.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Bedankt, zeer duidelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent vergeten te vermelden dat hij op zijn sterfbed weende zoals een kind, uit schaamte omdat hij zijn volk verkocht had voor dertig Belgische zilverlingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron ??
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vader Schiltz was net zo goed een links-liberaal als zoon Schiltz. Ze kwamen dus zeer goed overeen. Hugo heeft geprobeerd de Volksunie in die links-liberale hoek te duwen. Het directe gevolg daarvan was dat het Vlaams-Blok zich afscheurde. De nog lnksere Bert Anciaux zou later opnieuw de rechtervleugel van de partij doen afscheuren met de N-VA als gevolg. Hugo Schiltz heeft niet alleen het Egmontpact op zijn geweten, maar vooral de links/rechts schismas in de Vlaams-Nationalistische beweging.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom vraag ik ook een bron.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leren ze nu echt niets meer op school? De Messias is niet de Vader, maar de Zoon.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn naam is Piet, ik weet van niks. Is hier wat gebeurd soms, daar weet ik niets van?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() Ik hoop dat die 2 geen kinderen gaan maken, zon 2 lelijke mensen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen (betrouwbare) bron, dus larie en apekool.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van Schiltz begon nog ten tijde van de VU, toen een aantal mensen plots hem van zijn sokkel begonnen te trekken. Met succes. Hij heeft nooit kunnen verkroppen dat hij niet de "Grote Bevrijder" is mogen worden.
![]() |
![]() |