![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() The Israeli Navy has attacked the human rights monitoring boat "Oliva", which is sailing within the 3 sea mile blockade, yesterday and today with water canons. More updates following soon.
Ik verwacht een IDF rapport dat "link met Hamas" vermeldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hoeveel verhuisdoosjes met vervallen medicamenten hadden ze bij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filmpje Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Mag ik uw huis eens onder water komen zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=hF3ZM...eature=related
nu was het met waterkanonnen, andere keren is het met kogels.. israel en intimidatie , 't zijn synoniemen geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag dat altijd eens komen proberen.
![]() Maar je verdraait de situatie; die botekes zaten binnen de 3 mijlszone. Indien jij dus binnen mijn zone komt kan ik mijn waterkanon bovenhalen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() ahhhhhh hoge territorium gevoeligheid.
mogen palestijnen dan ook schieten op extremistische kolonisten die hun gebied afnemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Enkel als ze Pakistan teruggeven aan India en de moslims daar in zee worden gedreven.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 14 juli 2011 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hùn gebied is Transjordanië, over de Jordaan dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ze dat gebied over de Jordaan/ten oosten van de Jordaan willen noemen zal me worst wezen, maar ik vrees dat dat gebied al 'n naam heeft en ze daar ook niet zo verguld zijn met die fedayeen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Geen zin om info te posten voor mensen die Palestina niet kennen. Google of wikipedia 't eens. Indien je geen zin hebt om te lezen, je kan altijd prentjes zien dan. Succes!
Om u alvast op gang te helpen: ![]() Mogen Palestijnen dat afgenomen gebied volop gaan belegeren als we uw hoge territorium-gevoeligheid mogen volgen? Laatst gewijzigd door Tamam : 14 juli 2011 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeer informatief voor wat de door het westen tot de tanden bewapende settlers kunnen realiseren. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juli 2011 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Persoonlijk denk ik dat de linkse kerk niet zal rusten voor de laatste Jood afgeslacht is. Daarna beginnen ze met de nieuwe Joden. De rijke autochtone West-Europese burger. Maar met het demoniseren van de nieuwe Joden zijn ze al een tijdje bezig. Op die manier kunnen ze na het afslachten van de laatste Joden, hun eigen broeders in versneld tempo afmaken.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 14 juli 2011 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welke waanbeelden zie je nog meer buiten de "linkse kerk" , welke concepten verwar je nog verder tussen "anti-zionisme" en "anti-semitisme" ? En toon eens een recent voorbeeld van een vd vele pro-Palestijnse organisaties binnen Belgie die geweld goedpraten? Vooraleer je ganse volkeren beledigt met termen als "woestijnideologie" zou u beter eens de spiegel voor jezelf houden want dit staaltje islamofobie neigt naar pure paranoia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorige keer bleken die onschuldigen toch nogal agressief te zijn bij een simpele controle, maar ja, als je wat te verbergen hebt ........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de raid legitiem verliep zoals Israel beweert, waarom het dan niet vrijgeven van de beelden buiten een korte, gemonteerde video die van het IDF komt ? Geef daar eens een antwoord op voor je de rollen wilt omdraaien wie agressief was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die 5 man en 'n halve kameel die er toen woonden zijn voor 't grootste deel zèlf gevlucht op aanraden van de leiders van de hen omringende landen, zij zouden die joden wel 'n lesje leren...maar... ze mogen 't altijd nòg eens proberen, zijn ze al zo lang mee bezig! ![]() D�*�*r is plek zat!
|
![]() |
![]() |