![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hey,
Ik heb eigenlijk een vraag. Is er iemand van jullie die enige Belgische professor/psychologe/... die de invloed van de sociale sites op de maatschappij bestudeerd? Ik moet voor mijn eindwerk echter wel iemand vinden om te kunnen interviewen, en aangezien ik me de laatste uren echt rot aan het zoeken ben op het internet en niemand kan vinden... Zit ik echt even met de handen in het haar ![]() Ik kom vaak op Nederlandse, Amerikaanse sociologen uit, maar Belgische... vind ik er echt niet tussen! Dus als iemand mij hiermee kan helpen, ik ben je echt dankbaar! Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Levi Mariën. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat een prof zijn ? Er bestaan ook slimme journalisten van kwaliteitskranten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De Standaard" uiteraard. De krant bij uitstek voor kandidaat hooggeschoolden die goed wensen te worden geïnformeerd.
Laatst gewijzigd door Rudy : 16 september 2011 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Neen, moet niet per sé een professor zijn, iemand zoals jij aangaf kan ook perfect. Bedankt voor de tip, ga eens zo verder zoeken
![]() Moest je echt concrate namen weten, hoor ik het graag van je ![]() Bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vriendelijke groet. Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Geen enkel probleem, zal ik zeker en vast direct werk van maken. Alle sinds hartelijk dank iedereen!
Mvg, |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |