![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Als Albert het nog 8 jaar uithoudt
lukt ons land misschien nog het behoud : Liesje bracht met glans in mooi Nederlands haar maidenspeech als jonge heraut. De Standaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() man man man, ze noemen het haar eerste werkbezoek.
Zou ze verdomme nog betaald zijn ook, om naar dat ziekenhuis te gaan? ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 8 september 2011 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil ook superveel poen krijgen en daarmee weldaden doen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat kind niet schoolplichtig ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hoop?
![]() hoop shit ja.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ach, de harde woorden. Hoe zielig toch, die flaminganten. De schoonheid van het leven kennen ze niet eens. Zelfs op onschuldige kinderen zitten ze te schelden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() schaf die zever gewoon af...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Onschuldig? Ooit gehoord van de erfzonde?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs niet wanneer het om de rechten van kinderen gaat. Buitenechtelijke kinderen hoeven ze niet te erkennen zelfs als hun ouderschap bewezen is. Die kinderen kunnen geen rechten doen gelden op erfenissen, zelfs niet eens op onderhoudsgeld. En nu blijkt kinderarbeid ook al toegelaten. Moest Nike dit doen zou de hele wereld er over vallen. Maar bij Nike zouden die kinderen wel niet zo royaal betaald worden uiteraard... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Volgens mij komt dit door de "vermindering" van de dodatie voor dat aderrengebroed in Laken.
Ze worden nu per uur en per man betaald voor een optreden. Vandaar dat ze ook hun kinderen inzetten, en dat flup altijd Mathil mee heeft. 3 lonen ipv 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou ze uithuwelijken aan prins Harry en met een personele unie België aan Groot-Brittannië verbinden en uit de eurozone halen.
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je weet toch dat in een koningshuis degene met het meeste verstand de PR moet doen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Kinderarbeid"?!? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Geen enkel kind in België is schoolplichtig.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat dit forum stilaan beter de naam separatics.be verdient. Een verzameling van sjaggerijnige kankeraars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hetgeen op de site van UZ bevstigt. Citaat:
|
|||