![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Na hun val van 't paard schrokken De Croo,
Peeters en Vautmans van 't risico. Na zo een college in 'n Vlaamse manege doen ze zich best een wellness cadeau. ![]() VIA : Vlaanderen In Attractieve ontspanning |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu het is zowieso de vraag wat de impact is van dergelijke subsidies op de werkgelegenheid. Ik heb daar veel vragen bij. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 22 september 2011 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel mij eerder vragen bij de willekeur van wie wel en wie niet zulke toch grote bedragen kan in de wacht slepen. Ook ik ben ondernemer, ook ik zou dat graag ontvangen, echter ik zal niks ontvangen.
Ik pleit voor een algemeen plan, geen individueel. Dat stinkt zou ik denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Peeters valt van paard: heupkom gebroken Desondanks: Peeters richt fonds 'Paarden in nood' op (Laarne) Toch paarden in Peerdsbos (Brasschaat) -Minister-president en paardenliefhebber Kris Peeters grijpt persoonlijk in. Paardenman: "Gelaarsde man op een paard in galop" En nu een megamanège. Toch normaal dat die mens een hobby heeft? Dat ie daarna wat wil wellnessen is toch ook normaal, zeg nu zélf? En wat we zélf doen, doen we toch beter? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 september 2011 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk, ze krijgen dikke vette centjes zomaar. En zonder zich in het zweet te moeten werken. "t' is niet eerlijk" zei calimero ooit...en hij had gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik wil ook een manège beginnen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Voor Gennez moogt ge er dan nog een tennishalleke bijdoen. Haar tennishal in Sint-Truiden houdt momenteel een stadsproject tegen voor de bouw van een omnivalente sporthal voor de Truiense burgers. Maar ja, dat was dan weer een idee van CD&V en Open-VLD, hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Want iedere ondernemer kan toch een aanvraag doen bij VLAO wanneer deze wil investeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naah mocht ze beslissen om die manege vol te zetten met Arabische volbloeden als onderdeel van de verabisering van Vlaanderen en ter meerder eer en glorie van Allah zal ze misschien wel een paar euro's kunnen rapen bij Ingrid Lieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmm voor wat zouden we zo aanvragen kunnen indienen? Iemand tips? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Elke subsidie vermindert de nood aan financiering door externen. Voor groei-bedrijven die investeren is dat wel belangrijk, omdat die anders te snel gefnuikt worden door de banken.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Publicaties financiering en steunmaatregelen. Subsidieleidraad KMO's (pdf).
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 23 september 2011 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie of wat houdt je tegen?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.unizo.be/starters/images/res205533_9.ppt Laatst gewijzigd door filosoof : 23 september 2011 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |