![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() BDW gaat EDR niet als Eerste Minister aanspreken maar als Mijnheer. Volgens hem is het de fout van EDR dat de Vlamingen in de minderheid zijn in een (eventuele) federale regering. BDW is al vergeten dat hij niet wilde meedoen en zodus de Vlamingen voor schut heeft gezet. Hij schijnt ook niet te beseffen dat bijna een derde van de Vlaamse kiezers hem en zijn partij een mandaat hebben gegeven om te REGEREN en niet om te saboteren. De NVA stelt zich aan als een bende snotapen die hun eigen speeltjes stuk maken om daarna de anderen de schuld te geven. Indien Vlaanderen opgezet is met dit soort kleingeestige hypocrieten zouden ze binnenkort wel eens met een grote kater kunnen wakker worden.
#2 |
Minister
|
![]() Dat lucht op he
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry dat mijn vraag naïef kan overkomen. Ik gun je van harte je moment van vreugde. Mij ontbreekt echter het invoelingsvermogen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een vreemde taal, en wil zeggen "niet in mijn naam". Jij moet namelijk niet spreken in mijn naam. Ik persoonlijk (en ik weet niet of er één iemand anders nog is gelijk mij) heb gestemd op het Weverke en op de NVA, niet om "zomaar" te regeren, maar wel om "goed" te regeren. Die stelling moet inmiddels reeds 10.000 keer herhaald zijn op dit forum. Het feit dat je dit blijkbaar nog niet begrepen hebt van onzentwege, overtuigt me van de stelling van de vorige poster: je bent wanhopig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
#ilaleziziminiscule
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
#cestunminable
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 oktober 2011 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat is dit nu weer voor autistisch gezever? Ik kan hetzelfde zeggen voor SP.A of een andere partij. Het zal altijd een mengeling zijn, maar de essentie is dat gekozen wordt om te vertegenwoordigen niet om te regeren.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
#cestduflamouchedegrandcru
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(zo ben ik niet naar het Blok overgestapt, niet naar Spirit en co ... en zoals het er naar uitziet geef ik de nva een nipte maar toch verdiende grote onderscheiding).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat volwassen op een normaal manier aan tafel met elkaar kunnen spreken, zonder dat ze afzonderlijk moeten genomen worden of in groepen ingedeeld. Knappe nota toch, die al deze effecten teweeg brengt. In ieder geval toch zeer amusant. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||||
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wees gerust: ik versaag niet in mijn politieke strijd.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
#cestdubidon
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
#cestdurigolo
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 oktober 2011 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Laat maar, hij is zijn republieke geit kwijt aan het spelen.
#20 |
Minister-President
|
![]() Indien u alleen maar kiest voor vertegenwoordigers, van waar moeten de regeerders dan komen ?