![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Straks om 17 uur maakt De Standaard, samen met de VRT, een nieuwe politieke peiling bekend.
Benieuwd of de traditionele hieruit winst halen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Vrt, de standaard... Lap, dat wordt weer een belgicistische peiling. Kunnen ze met valse resultaten komen zwaaien dat nva aan populariteit heeft moeten inboeten...
![]() Oh ja, de belangerijkste vraag: Vind u dat er zonder nva een federale regering moet gevormd worden? |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez, weer een peiling... Of de N-VA nu straks 5 of 50% lijkt te halen, wat maakt dat nu uit? Voor de traditionele partijen betekent dat enkel hoop of angst voor wat meer of minder geld na de volgende verkiezingen.
Aanpassen moeten ze zich toch niet, tenzij de N-VA ooit eens groter wordt dan de CVP, SP en VLD samen. En dan nog hebben ze de groentjes in reserve.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 oktober 2011 om 12:08. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het zal je toch niet tegenhouden om "pats, de berg af" te roepen als straks blijkt dat de N-VA 0,1% is gezakt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Met twee verschillende accounts, dan nog wel.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 |
|
![]() Was dat echt een vraag in die peiling: 'Bent u trots Belg te zijn'?
Jezus, welke amateur stelt zoiets op ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag "Bent u akkoord met de benoeming van Franstalige rechters in Halle vilvoorde?" zou niet mogen ontbreken.
Door de vraagstelling bepaal je ook de uitslag. Ik ben benieuwd naar de manier waarop hoe de vragen gesteld worden, daarmee kan ik de objectiviteit van de enquête inschatten. ('t is misschien dat ik vroeger zelf nog enquêtes mee hielp opstellen, afnemen, statistisch verwerken en interpreteren, dat ik er niet te veel belang aan hecht. Hetzelfde zegt mijn vriend die een bedrijf heeft die zich met ditzelfde bezig houdt) |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal me nooit verlaten op peilingen om wat dan ook te voorspellen of te roepen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 oktober 2011 om 12:26. |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() als ik de uitspraak van een bepaalde standaardjournalist goed kan interpreteren, zal er amper verschil zijn met de vorige peiling. Maar hij kan natuurlijk ook iets anders bedoeld hebben
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk gaan de traditionelen er winst uit puren. Het zou me sterk verbazen moest N-VA niet minstens 5% lager uitkomen als de vorige peiling. Een peiling binnen pakweg een half jaar zal al meer zeggen, wanneer er iets zichtbaar wordt van de "historische" akkoorden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie zei wat?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die op de verkiezingsdag zelf.