![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111008_054
ondertitel: Frankrijk haalde 44 miljard uit Belgische bank stukje hoofdtekst Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De hele paragraaf is nog veel wranger...
Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd voor de goedendag uit de kelder te halen en op te poetsen, we gaan hem binnenkort nodig hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan zeggen ze dat je je spaargeld niet moet afhalen bij Dexia. Je zou toch enkel al je spaargeld afhalen uit protest tegen de gang van zaken? Zoals de Amerikanen zeggen: vote with your feet.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je al goed gek moet zijn om daar spaargeld te zetten in de eerste plaats.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dachten de Fransen "Wat de Walen kunnen kunnen wij ook, en beter"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zal wel een Pallieterke opsturen ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is Dehaene een mocro? Vergeet het dus maar: Eigen volk veroordeelt géén eigen volk. Jeweetzelluf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vergeet ook niet dat politici, netjes gestoken in pak en das en regelmatig positief geprofileerd op de tv, door veel burgers nog steeds als fatsoenlijke en eerbare mensen gepercipieerd worden. Dat speelt echt mee, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
correct. Die enkele politici die effectief inzitten met hun verantwoordelijkheden krijgen natuurlijk de wind vanvoor wanneer ze opkomen voor de centen van hun verkozenen; politici horen aan de kant van het grote geld te staan en zij horen geen last te hebben van ethische bedenkingen! Luisteren naar grote broer verdomme!
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*Dexia betaalt dit jaar (2009) tussen de 500 en 600 miljoen euro voor staatsgarantie Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2011 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen appelsienen, enkel Duvel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nochtans als je dat artikel leest kun je toch moeilijk tot een andere conclusie komen?
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor alcohol moet ik je verwijzen naar de cipiers, dat zijn de enigen die zo'n grote pakjes zoals een fles drank, kunnen binnen smokkelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Zo mag je ook niet zeggen dat Reynders en Leterme dikke leugenaars zijn. Je mag wel zeggen dat je hun beweringen en stellingen in twijfel trekt. Niet dat het mij veel uitmaakt, want wat hij schrijft is correct. En dat mag ik dan wel weer ongestraft zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ah, ce bon gras pays de Flandre! Renault, Electrabel, Fortis, Dexiahhh... c'était génial!
Nous y appliquons le modèle Sabena introduit par les Suisses: 1)cherchez une pétasse politichienne 2)acquérez 3)sucez vide 4)laissez partir en couille tout ce cirque ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Een zwaargewicht uit de politiek
gaf commentaar, antwoord noch repliek. Hij lachte hautain werkte voor de schijn en schepte de poen heel flegmatiek. ![]() Slecht bankieren voor beginners |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nog wranger is dat dit "businessmodel" bij aanvang van de samenwerking was gekend en goedgekeurd. Eigenlijk verdienen die mannen bij Arco en de Gemeentelijke Holding eigenlijk de volledige nationalisering van de bank zonder schadeloosstelling. Voor Fortis hadden ze minder compassie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |