![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vlaams Belang dient klacht in bij CGKR
Provincieraadslid Bert Deckers kreeg gisteren te horen van de onthaalmoeder van zijn tweejarig zoontje dat zijn kindje niet langer welkom is. De enige reden is dat Deckers personeelslid en provincieraadslid is voor het Vlaams Belang. De opvangmoeder uit Hulsen-Balen zei letterlijk: "Ik weet dat ik om deze reden geen kinderen mag weigeren, maar ik kan er niet mee leven dat de papa van x bij het Vlaams Belang is." Het gezin valt daardoor van de ene dag op de andere zonder kinderopvang en één van beide ouders nu verplicht is thuis te blijven totdat nieuwe opvang is gevonden. Bij de Landelijke Kinderopvang reageert men erg verontwaardigd en kondigde men meteen aan de zaak ter harte te nemen. In afwachting hiervan dient provincieraadslid Deckers alvast klacht in bij het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding (CGKR), wegens discriminatie op basis van politieke voorkeur. Afhangend van het gevolg dat door het CGKR zal worden gegeven zal er al da niet klacht worden neergelegd bij de burgerlijke rechtbank. Raf Liedts Fractievoorzitter provincieraad Antwerpen Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 30 september 2011 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als u dat verliest dan mag ik vanaf morgen iedereen professioneel weigeren die niet bij het VB is?
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in deze samenleving vandaag de dag zijn er mensen die andere mensen gerust door de schoorsteen zouden jagen als ze er de kans toekrijgen.
Omdat ze met die mensen niet kunnen leven. Ze zien ook dat de staat sommige mensen ongestraft uitsluit, dat de staat in wezen onverdraagzaam is, dat dit normaal is, dan krijg je zo'n zaken natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Veel succes, Bert. Dat iemand ervoor kiest om geen VB'ers op de koffie te willen, is ieders recht, maar dit slaat wel alles ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Daar geloof ik geen fluit van
Er zal wel wat meer aan de haak zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er nu als het kind groene stront begint te produceren en moeder zich tot het GROEN! gedachtenengoed gaat bekeren? ik zou de opvangbarometer gewoon verplichten om alternatieve opvang te voorzien: privé begeleiders bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 september 2011 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang is dus voorstander van het CGKR?
Het Vlaams Belang is dus tegen het recht op discriminatie? Interessante plotwending.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Bijzonder hypocriet, dat ze dit naar buiten brengen snap ik wel, maar dan naar dat belachelijk centrum stappen? Bende losers! Wie van het belang is tegen deze zet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe het trouwens ook. Alleen kreeg ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag of ik "Miss blondie Vlaanderen" mocht organiseren, terwijl "Miss Maghreb" wel subsidies krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, maar ik wou toch even vragen of ze nu voor of tegen het CGKR waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nochtans typisch Belgisch, de kinderen straffen voor wat de ouders doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Afgezien daarvan vind ik het jammer dat het kind moet boeten voor de fouten van zijn papa...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Goei vraag? Ik wacht mee af. Waarschijnliik gaan ze schrijven dat ze tegen zijn maar ook recht hebben het te gebruiken? Dat is even debiel als tegen heroine zijn maar toch spuiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |