![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/antwerpen/mechelen...8a5482e3c.aspx
Er is een uitspraak van de rechtbank geweest die zich baseert op een Concordaat ingesteld door Napoleon in 1809.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Gezien Wallonië niet mag verarmen zullen wij, na onze geweldige staatshervorming, die restauratie wel volledig kunnen betalen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Mechelen behoorde vroeger tot Brabant. Ik denk dat dat de reden is. Alleszins heeft Mechelen niets met Vlaanderen te maken.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een domme vraag van de provincie. Aan de ene kant probeert men de zeggenschap van het Waals gewest in Vlaanderen te minimaliseren, aan de andere kant gaat men, als er centen te vangen zijn, ze erop wijzen dat ze ook mede-eigenaar zijn en dus mede-zeggenschap hebben over het "Vlaams " patrimonium.
Op basis van een wet uit de tijd van Napoleon dan nog. Arm Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Zucht : 15 november 2011 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Arme ongelovige Waalse profiteurs, moeten ze in deze tijden van crisis, ook nog leegstaande kerken renoveren, in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Napoleon!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze zouden beter een wet maken dat enkel de religieuze gemeenschap voor hun bouwwerken opdraait.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Openbare sportterreinen worden ook zo uitgebaat. Daar zit ook niet één enkele sport maar daar komen verschillende verenigingen van verschillende sporten. Culturele centra's werken ook zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Een aantal kerken worden gedeeld met de Orthodoxen. Voor andere geloven zit dat allemaal wat moeilijk, wegens de wijding van de gebouwen enzo. Ik betwijfel ook dat die andere groepen een kerk willen gebruiken tenzij die eerste gewijd is volgens hun rites...
Laatst gewijzigd door Albrecht : 15 november 2011 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ach, kerken staan voor niet-religieuze praktijken al open hoor. Er worden in mijn buurt regelmatig concerten en andere dingen georganiseerd in kerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Kan ik er wat aan doen dat er hier idioten rondlopen die geen fluit van geschiedenis kennen? Die halen we er binnenkort wel af en vervangen we door een Belgische vlag. Ik zie overigens wat frustratie in uw post. Zou het kunnen dat die 10 (!) flamingantische manifestanten van deze morgen in Brussel nog in uw maag zitten?
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, ik denk ook even hoe kerken werden open gezet voor de opvang van vluchtelingen en daklozen tijdens de wintermaanden. Die mensen kwamen ook uit verschillende religieuze groepen. Nu niet dat ik een kerkgebouw hiervoor geschikt vind, maar als de nood het hoogst is...
|
![]() |
![]() |