![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dat blijkt uit een onderzoek van het Instituut voor Sociaal en Politiek Opinieonderzoek (ISPO) van de KULeuven heeft bijna tweeduizend Vlamingen ondervraagd over hun stemgedrag bij de verkiezingen van vorig jaar..
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=E73ITHC7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() En de sossen ook laaggeschoold en bovendien bejaard ( of op z'n minst mentaal stokoud )
Dan zit dus alle intelligentie bij de N-VA? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 december 2011 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de gestrikte verrassing blijkt aan te slaan, wegens geen protest.. Of dat tekenen zijn van intelligentie, is zeker voor discussie vatbaar.. Laatst gewijzigd door Dick Tator : 1 december 2011 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hooggeschoolden vind je hoofdzakelijk bij de VLD... Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 december 2011 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat wilt men eigenlijk bereiken met dat soort onderzoeken?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Het onderzoek zelf is goed, wat in de krant stond is slechts de subjectieve opinie van de journalist.
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 1 december 2011 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De spa is ook een partij die vooral jongeren aantrekt die tegen racisme en voor solidariteit zijn en zelf geen belastingen betalen omdat ze nog studeren. Kortzichtig dus.
Ook veel bejaarden die hun pensioen hoog willen houden stemmen op deze partij. Daarvoor is geen onderzoek nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me altijd af hoe men deze onderzoeken uitvoert, vermits de stemming zèlf geheim is. Men moet dus aan de kiezers zèlf vragen op welke partij ze stemmen. Geen enkele hooggeschoolde gaat toegeven dat hij al de helft van zijn carrière op VB stemt want dan kan hij het vergeten. Blijft over: laaggeschoolden die "d'er voor uit komen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit soort onderzoeken is toch altijd anoniem, waarom zouden hooggeschoolden daarover liegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() uit het artikel:
Citaat:
Ik ben wel ouder en Flamingant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |