![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Ik sluit me hierbij aan... Ondanks al... een ware staatsman... ![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111201_139 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Nog nooit iemand zo in het openbaar zien graaien in de staatskassen voor enkel (maar de Fransen en) het eigen partijvolk. Net toen ik bijna sympathie begon te krijgen voor de christen democratie. Daar ben ik vlug van genezen dankzij Leterme. Hopelijk blijft ie voorgoed weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij gaat nu zorgen, dat de OESO, zijn rotzooi opruimt zonder dat het ons iets kost.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Allee... laat U maar eens goed gaan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft die bloemetjes verdiend....
Vooral toen de "last van het miljoen stemmen" van hem afgenomen werd bleek hij een goede "Manager van Lopende Zaken " te zijn,zelfs al kwam het dak (dankzij Dexia)NOGMAALS op zijn kop terecht....zelfs al zitten we in de rottigste financiele periode sinds mensenheugenis zijn de Belgische Staatsfinancien,in tegenstelling tot de periode 1980-1983, geen ravage!En kon hij dan zelf de communautaire kwesties niet ontmijnen,dan staat in ieder geval deze prestatie op ZIJN conto! Die zien we binnen een jaar of vijf inderdaad terug...zoals menigeen van zijn politieke collega's al vermoeden (hopen?) Laatst gewijzigd door kelt : 1 december 2011 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal maar antwoorden gelijk Leterme, jij bent begonnen met deze draad, ik wist van niets.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Annemans en Dedecker zei heeft hij wel wat politieke messen in zijn rug geïncasseerd.
Yves Leterme heeft een mission impossible doorgaan. Niemand die niet in bewondering is voor de inzet en de gedrevenheid die hij ten toon spreidde. Ik kan echter niet anders dan chauvinistisch zijn over ons belangrijkste nationaal exportproduct: Diplomatie en top politici. Yves Leterme is zowel als mens als zijn politieke loopbaan een inspiratie voor degenen die in de politiek de top willen bereiken. Het is de enige politicus die het altijd heeft over "dit land" waar ik zou overwegen om hem mijn stem te geven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 december 2011 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn hem dankbaar dat hij de federale Vlaamse minderheidsregering er heeft doorgeduwd, zelf zouden ze dat niet gedurft hebben.
Het is nu de enige federale regeringsvorm die nog mogelijk is in Belgie. Uiteraard alleen bij een volk van onnozelaars.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet ook gaan stemmen, dat helpt misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() enkel het vlaams blok reageerde negatief. Alle andere partijen reageerden op een sympathieke of beleefde manier. Ook de n-va, bij monde van Jan Jambon.
http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20111201_139 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En anderen hebben er nu 500 dagen over gedaan. Hij lijkt me over het algemeen een intelligente man, dus hierbij ook mijn applaus: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans ging de hypocriet zich verzetten van De Panne tot ... toen Verhofstadt voorstelde tijdelijk zo'n regering te vormen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 december 2011 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, dat je zo onnozel bent als dat je je hier voordoet kan ik moeilijk geloven, blijft over, trol.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, in leugens zijn die twee heren aan elkaar gewaagd.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien het feit dat je iemand bewierookt die alle, maar dan ook alle beloftes die hij aan zijn kiezers deed achteraf verloochende om toch maar premier te kunnen worden?
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 december 2011 om 23:34. |
![]() |
![]() |