![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Zie ginds komt Di Rupo uit Bergen weer aan
hij brengt ons ellende en het land naar de maan hoe huppelt zijn kontje gedekt op en neer hoe naaien zijn vriendjes hem weer keer op keer Laurette staat te lachen en roept ons steeds toe wie waal is krijgt dopgeld, de vlaming steekt toe Oh lieve Di Rupo blijf toch van ons lijf en zoek toch ook eens een goed lekker wijf |
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Begon al goed vandaag op het VRT journaal.
Liegen dat hij zwart ziet. N-VA heeft de kans gehad en laten liggen. In alle mogelijke bochten heeft hij zich gewrongen om niet met de N-VA in zee te moeten gaan. |
|
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
#4 |
|
|
K&k.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
#5 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wim De Vilder had er duidelijk moeite mee. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een confederatie bedoelt u, daar moet Belgie niet voor kapot. Zelfs de solidariteit tussen noord en zuid ging niet van de een op de andere dag ophouden. Laatst gewijzigd door stuyckp : 7 december 2011 om 19:55. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
Dat was mijn vrije interpretatie/vertaling. Ik ben niet zo goed in dat airbag Nederlands. Alvast een dikke mislukking in het charme offensief dat werd opgestart.
Laatst gewijzigd door Jakko : 7 december 2011 om 19:59. |
|
|
|
|
#8 |
|
Minister-President
|
1/3 werken en 2/3 pensioen dat kan niet. Worden ze in Wallonië 120 jaar?
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Ik ben eens gaan lezen wat de NVA zou doen om de pensioenen betaalbaar te houden/maken. Schitterend idee hebben die mannen. Ik citeer:
Citaat:
Het ei van Columbus. Hoera subsidie om te neuken. Een mens zou er nog over denken om volgende keer ook NVA te stemmen. bron: http://www.n-va.be/files/default/gen...20pensioen.pdf |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#14 |
|
|
Tiens waarom hebben die van NVA dat dan in hun programma staan als te verwezenlijken? Nu dacht ik dat er tenminste één programmapunt was dat niet louter gezwets en geleuter was. Eén concreet voorstel. Weeral mis.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Bent u voor de afschaffing van het kindergeld misschien?
|
|
#16 | |
|
|
Citaat:
Die sluiten dan onderling een vrijblijvend contract af.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Citaat:
Maar ik vraag me af of ooit wel iemand dat partijprogramma leest. Ik vraag me af hoeveel zij het kindergeld gaan moeten verhogen alvorens Vlaamse ouders effectief meer kindjes gaan kweken. Of zou het de bedoeling zijn buitenlanders te lokken met hoog kindergeld? Leg het mij eens uit. Wat is hun concreet voorstel om het doel van die stevige piramide met brede basis te bereiken. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Citaat:
Maar ik vraag me af welk het voorstel van de NVA is. Algemeen leuteren zoals zij doen daar ben ik niks mee. Wat zijn hun voorstellen? Het is gemakkelijk kritiek te spuien op onze nieuwe regering. Maar dat ze dan eens een concreet voorstellen doen hoe ze dat zouden willen aanpakken. Laatst gewijzigd door pajoske : 7 december 2011 om 21:37. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dus als het van de NVA komt dan vindt u het een lachwekkend idee, maar als ik u erop wijs dat het al bestaat dan is het ineens niet langer een lachwekkend idee.
Volgende keer beter. Citaat:
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 7 december 2011 om 21:36. |
|
|
|