![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het Vlaams Blok bedankt de Vlaamse kiezer voor de massale steun en
belooft dat het zijn kiezers niet in de steek zal laten. De besluitneming binnen het VB zal ten goede komen aan ALLE Vlamingen, van welke kleur ook! Het Vlaams Blok bedankt ook Elio di Rupo voor zijn hulp, alsook Guynochio, het Koninklijk Hof, Yves Leterme, Bob Stevaert, Karel de Gucht, de Gentse rechters en zoveel anderen (te veel om op te noemen!).
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() lmao
![]()
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen ik gisteren avond rond 8 uur naar het benzinstation reed kwam ik voorbij de kiesborden en daar had het Vlaams Blok toen al zijn 'kiezers bedankt' affiches opgehangen.
En ik dacht : graag gedaan.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een aanhanger van Apartheid in Zuid-Afrika?
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat zoudt ge eens aan de 80 mensen aan wie ik werk geef moeten vragen?
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe groter de overwinning vandaag, des te zuurder zal de nederlaag opbreken. Begin u daar alvast maar op voor te bereiden.
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't call me a Belgian, I am Flemish!
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
héhé hoeveel verkiezingen hoor ik dit nu al , eerlijk gezegd al sinds de "zwarte zondag" van '91 , en onze overwiningen volgen elkaar op , tot de huidige partijen snappen waar het probleem echt zit maar ja na deze verkiezingen snappen ze het nog niet ............ een raad aan de huidige " democratische " politiekers , kom eens onder de mensen en luister wat er echt leeft onder de vlamingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik bedank het blok voor de vrije meningsuiting op hun forum.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |