Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2011, 20:08   #1
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard Wat zijn ze weer lief en vriendelijk ???

Als je al dacht dat het in Belgie erg gesteld is met het betuttelen van vreemdelingen, kan het nog een stuk erger. In Engeland bijvoorbeeld

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ims-zijn.dhtml
Citaat:
Drie moslimvrouwen die een voorbijgangster in het centrum van de Engelse stad Leicester brutaal aanvielen en op het hoofd trapten, moeten niet naar de cel. Hoewel op dit soort misdrijven een celstraf tot vijf jaar staat, gaf de rechter het drietal voorwaardelijke straffen. Hij had oren naar het argument van de verdediging dat de Somalische moslimvrouwen stomdronken waren omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken en de misdaden enkel pleegden in een stomdronken bui. De drie vrouwen schreeuwden tijdens de schoppartij "Dood de blanke hoer!", maar een veroordeling voor racisme liepen ze evenmin op. De beelden van de laffe aanval (zie video onder dit artikel) spreken nochtans boekdelen. Het 22-jarige slachtoffer werd bont en blauw geslagen en getrapt en is nog altijd in behandeling. Dat meldt de Daily Mail.
De bende bestond uit vier moslimvrouwen: drie zussen en hun nicht, allevier twintigers. Toen Rhea Page (22) samen met haar vriend stond te wachten op een taxi in het centrum van Leicester vielen de vier moslimvrouwen haar plots blind aan. Ze riepen "Dood de blanke hoer!", deelden enkele rake klappen uit, trokken haar haren uit en bleven maar trappen op de vrouw die al roerloos op de grond was ineengestuikt. Rhea's vriend vocht terug en verkocht de moslimvrouwen ook enkele stevige trappen, maar de vrouwen wisten van geen ophouden.

Koran
Vreemd genoeg ging de rechter niet in op de aanklacht voor racisme, maar had hij wel oren naar het argument dat de stomdronken vrouwen zo van leer trokken omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken. De Koran verbiedt inderdaad het drinken van alcohol, enkel voor medische doeleinden is het toegelaten. Blijkbaar lapten deze vrouwen dat verbod aan hun laars. De rechter vond er verzachtende omstandigheden in en veroordeelde de vrouwen enkel tot voorwaardelijke straffen.

Belachelijk
"Dit is een weerzinwekkende uitspraak", sakkert Rhea Page, die haar job als sociaal werkster voor autisten moest opgeven na de aanval. Ze hield immers een trauma over aan de aanval en leed onder zware stress. "Die bende zou meteen moeten opgesloten worden en nu krijgen ze eigenlijk helemaal geen straf. Het was zonneklaar dat het om een racistische aanval ging. En dan dat belachelijke argument dat ze niet gewend zijn om te drinken. Als ze niet mochten drinken van hun godsdienst, waarom trokken ze dan naar café's op dat moment van de avond. Zelfs toen de politie al was aangekomen en ze allemaal waren weggevlucht, kwam er nog eentje terug om me een laatste trap op het hoofd te geven. Schandalig!"

Paniekaanvallen
Rhea Page is nog altijd in behandeling bij een psychiater en heeft last van paniekaanvallen en traumatische flashbacks. "Ze bleven maar trappen en roepen dat ik een blanke hoer was die ze moesten doden. Toen ik me omdraaide, greep een van hen me bij mijn haren en smeet me op de grond. Om beurten trapten ze op mijn hoofd. Ik dacht echt dat ze zouden vermoorden." (kh)
bron hln
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2011, 20:15   #2
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Als je al dacht dat het in Belgie erg gesteld is met het betuttelen van vreemdelingen, kan het nog een stuk erger. In Engeland bijvoorbeeld

bron hln
Dronken of nuchter, racisme is hen met de islamles ingelepeld. Van jongesaf aan leren ze zichzelf als ubermenschen (de gelovigen) op te stellen tegenover het Westers kaffervolk (de ongelovigen).

Europa is zichzelf kapot aan het maken door die kankergodsdienst en haar gestoorde volgelingen binnen te laten. Voor de UK is het al om zeep.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2011, 21:43   #3
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Waar is dat filmpje van die 'racistische'metrodame nu..?

Die hebben ze wel gearrresteerd voor 'verbaal' racisme...

Engeland staat al veel verder met haar dhimmiestatus...zo mogen alle staatsbeambten en ordehandhavers hun geloofskledij vrijelijk dragen in de uitoefening van hun ambt..er is zelfs een vraag geweest naar kogelvrije tulbanden..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2011, 22:06   #4
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af wie het debielst is, die moslima's of die rechter.

Laatst gewijzigd door Zapatista : 7 december 2011 om 22:07.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2011, 22:13   #5
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Bewijzen waren er genoeg

http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...Leicester.html
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2011, 23:38   #6
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Onrechtstreeks aanvaard die rechter hun religie als excuus voor geweld. Ze mogen niet drinken van hun religie ----> ze doen het toch en zijn het niet gewoon ----> een begrijpelijke daad van agressie want zeer stomdronken.

In dit geval waren ze beter af met de Sharia. Dan kregen die agressieve, racistische vrouwmensen tenminste een passende straf. Niet voor hun racistische daad maar voor hun dronkenschap.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 00:06   #7
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

bron hln
Moslimas die tegen een ongehoofddoekte vrouw "dood de blanke hoer" roepen. Daar verschiet ik echt niet van.
Dan mag ze nog van geluk spreken dat het geen moslimmannen zijn geweest. Moslims in naam die zulk een misdaden verafschuwen zouden beter hun ogen open trekken in plaats van zichzelf wijs te maken dat dit niet de islam is of niks met de islam te maken heeft. Als ze het niet willen geloven zal ik wat brontekstjes posten ze hoeven het maar te vragen. En de uitspraak van die 'progressieve' rechter verbaast me ook niks.

http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

Laatst gewijzigd door smiley : 8 december 2011 om 00:18.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 01:16   #8
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Hopelijk komt die vrouw er nog bovenop, ze is nog steeds in behandeling maar de daders lopen vrolijk rond (zoals meestal).
Proficiat aan degenen die gelijk randdebielen blijven ijveren voor een multiculturele maatschappij, wat u in op de beelden ziet en het bijbehorende vonnis is jullie werk. Blijf maar geloven dat we er beter van worden, laat de deuren maar open... Idiote gekken
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 02:49   #9
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Ik vraag mij af of ze hier een soort precedent hebben gecreeerd. Alle zatte moslima's mogen 1 keertje zich eens goed laten gaan tegen een willekeurig autochtoon slachtoffer. Ze kunnen dan verwijzen naar dit vonnis en zeggen dat ze ook niet zo goed tegen alkool kunnen.
Oud 8 december 2011, 03:01   #10
Zapatista
Parlementslid

Standaard

Uiteindelijk mogen we al lang blij zijn dat die vriend niet levenslang krijgt.
Oud 8 december 2011, 04:00   #11
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Misschien nog een geluk voor hem dat hij niet echt heeft doorgemept toen hij 1 van die zatte trienen een dreun in haar smoelwerk verkocht.

EDIT: van enig berouw is er blijkbaar ook al geen sprake.

After the sentencing, Ambaro Maxamed wrote on her Twitter account: ‘Happy happy happy!’, ‘I’m so going out’, and ‘Today has been such a great day’.

Bron

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 8 december 2011 om 04:10.
Oud 8 december 2011, 04:02   #12
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista Bekijk bericht
Uiteindelijk mogen we al lang blij zijn dat die vriend niet levenslang krijgt.
En nu nog wachten op de "reacties" van de multiculkliek alhier die het liever heeft over het geleuter dat al dan niet in hun koran staat...
Best mogelijk dat ze zich niet laten horen of zien en weer eens doen of ze van niets weten. Of afkomen met een zoveelste herhaling van de strapatsen van enkele autochtonen zoals Dutroux, een wilde schutter ergens enz
En vooral: je gaat ze toch niet allemaal over dezelfde kam scheren zeker!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 04:12   #13
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Het slachtoffer is intussen wel haar job kwijt. Een klein offer voor het experimentje met alcohol dat deze anders vrome moslima's eens wilden uitproberen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 8 december 2011 om 04:12.
Oud 8 december 2011, 06:36   #14
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het slachtoffer is intussen wel haar job kwijt. Een klein offer voor het experimentje met alcohol dat deze anders vrome moslima's eens wilden uitproberen.
Zijn dit wel echte moslims, aangezien ze dronken waren?
Dit lijkt me eerder een voorbeeld van wat alcohol met een mens kan doen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 09:58   #15
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

bron hln
http://nos.nl/op3/artikel/320044-rac...sop3+(NOS+op+3)

Wat een tegenstelling. In hetzelfde land dan nog!

Het zal je maar overkomen, op een dag zit je in de metro of tram, kijkt om je heen en kan je niet meer inhouden en je spuugt het er uit, dat er voor je kind in je land geen goede toekomst meer is... en ze steken je weg, in de gevangenis nog wel... Waar ze voor gangsters zogezegd al geen plaats meer hebben, maar voor jou maken ze dan wel even plaats...

Deze twee artikels tonen aan hoe door en door rot en corrupt heel de top is.

Waar gaan we naar toe?
En nog belangrijker, wat gaan we er aan doen?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 8 december 2011 om 10:00.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 10:03   #16
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
LOL
Waren het wel negers?

Het lijkt me vooral een voorbeeld van waar we naar toe aan het evolueren zijn in deze opgedrongen multiculturele maatschappij.

"zijn dit wel echte moslims"
Hoe durf je?

En beetje intellectuele eerlijkheid in een debat zou je niet misstaan .
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 12:26   #17
Zapatista
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb elke moslim zichzelf al echte moslim horen noemen en andere moslims geen echte moslims.
Oud 8 december 2011, 12:30   #18
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Waar is dat filmpje van die 'racistische'metrodame nu..?

Die hebben ze wel gearrresteerd voor 'verbaal' racisme...

Engeland staat al veel verder met haar dhimmiestatus...zo mogen alle staatsbeambten en ordehandhavers hun geloofskledij vrijelijk dragen in de uitoefening van hun ambt..er is zelfs een vraag geweest naar kogelvrije tulbanden..
en mogen er op het werk geen mokken met "Knorretje" meer gebruikt worden, wegens racistische afbeelding van een varken om de moslims te pesten...
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 12:34   #19
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista Bekijk bericht
Ik heb elke moslim zichzelf al echte moslim horen noemen en andere moslims geen echte moslims.
Nou ja, toch volledig van de pot gerukt, die forummers die nu de aandacht willen hebben op dronkenschap en wat " echte" moslims toch niet doen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2011, 12:35   #20
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
en mogen er op het werk geen mokken met "Knorretje" meer gebruikt worden, wegens racistische afbeelding van een varken om de moslims te pesten...
waanzinnig!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be