![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, goed dat de mods dat doen, maar waarom al die gesloten draden in k&k dumpen?
Is het niet handiger om ze gewoon te verwijderen? Of ze ergens in het archief op te bergen moest u ze nog nodig hebben... Redelijk onoverzichtelijk zo... Citaat:
![]() Zowieso, draadjes vanuit de bovenste subfora dumpen in k&k kan enkel negatief zijn voor de goede sfeer en brengt de ruzies van daar mee naar de ontspanningsruimte... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 De problematiek van het verplaatsen van draden die niet ernstig genoeg gevonden worden naar K&K is al grondig besproken (en verworpen) na een identiek bezwaar van Van Maerlandt in een andere draad in Suggesties, recentelijk. Deze draad mag dus ook gesloten worden als dubbelop. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 december 2011 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over deze gebeurtenis waarbij in één klap een dozijn draden (of meer) in k&k gezet worden, niet over een occasionele draad van u (of een ander) die er al eens terechtkomt... Geen dubbeltopic dus... |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat Mod hier nu gedaan heeft maar de problematiek lijkt mij algemeen en dezelfde en ongewijzigd. Ze zien K&K als een gerieflijke uitwijkmogelijkheid en ik vind dat terecht. |
|
![]() |