![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hallo,
Het idee is dat U één van de 600ste bezoekers wordt van www.TheHumanitarianEvolution.blogspot.com Alles staat erop om de doorbraak te kunnen waarmaken. Het gaat om vele miljarden dat de meeste van de humanitaire noden hun juiste volwaardige oplossingen zal bekostigen. Curieus? Lees de blog eens AUB ik smeek, en ik verwittig om onmenselijke comments voor uzelf te houden Na het lezen. Het zou hier heel druk moeten worden. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Je wil dus een soort hulpfonds oprichten, waar rijke mensen vrijwillig geld aan kunnen geven en dat dan kijkt hoe het met dat geld arme mensen kunnen worden geholpen.
Wat is het verschil met bijvoorbeeld een Amnesty International? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Als
Citaat:
nu loopt een en ander de spuigaten uit> Of anders hoor je je gewoon bij het Nederlands te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het idee is een bank dat één rekening nummer heeft en daarop een getal kan ingeven en dus het getal bepalen van hoeveel geld er op de bankrekening staat. Geld zonder dat kost dus. Het heeft een toekomstig fonds, een fonds dat verzekerd dat als je geld eervan besteed geen financiele noch materiele problemen mag creeeren. En gelukzalig als ik blijf betekent het weinig problemen te veroorzaken om meest van de humanitaire problemen op te lossen. Geld gratis maar het mag niet schaden. Loonkosten zijn laag ten opzichte van het materiele resultaat, en er zijn maar een klein percentage van diensten nodig dat samen een kleine groei veroorzaken dat volgens mij gewoon prosperity noemt. Geld gratis, en veel kunnen oplossen zonder problemen te creeeren. snappie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat alle goede doelen wel zouden willen dat zij zelf kunnen beslissen hoeveel geld er op hun rekening staat
![]() Hou er rekening mee dat er belangen zijn die niet aan jouw kant staan: als er geen armen meer zijn, is er ook niemand rijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |