![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik roep mijn linkse kameraden op om even de ideologische twistpunten opzij te zetten en het juiste te doen: Vlaanderen uit het slop halen en van de afgrond redden.
En de tijd nuttig te gebruiken om een nieuwe geloofwaardige linkse partij op te richten die Vlaanderen zal leiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik roep ze op om allen tesamen van Cap Gris-Nez te springen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoop dat er zo snel mogelijk een links alternatief voor de N-VA opstaat, maar tot nader order is het voor iemand die ook maar een beetje Vlaamsgezind is en links is, onmogelijk om op een traditionele partij te stemmen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 3
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uiteindelijk blijft een partij een middel, geen doel. Als het doel is om een betere democratische verhouding binnen België te bereiken en betere staatsstructuren te verkrijgen zodat de staat zich beter kan bezighouden met de echte problemen, is er op dit moment maar 1 alternatief: de N-VA. De traditionele partijen (Groen!, SPa, CD&V, OVLD) willen namelijk het tegenovergestelde. dat hebben ze duidelijk bewezen bij deze onderhandelingen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Weinig links aan het stemmen op een liberalistische partij. Communautair ruziestoken boven socio-economische standpunten stellen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig mee eens. Het is op dit moment zelfs niet opportuun om met een alternatief voor de N-VA te beginnen. Daarvoor is die partij momenteel té wervend en té mobiliserend. Ten tweede, en dat is zeker zo belangrijk, maakt een nieuwe partij momenteel geen ernstige kans, omdat het moment daarvoor niet rijp is en de geesten evenmin.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zeg jij mij eens wat de grote verschillen zijn tussen SPa en OVLD op sociaal-economisch vlak? het zijn beide centrumpartijen, de ene wilt iets meer geld voor de armen, de andere iets meer voor de rijken, maar inhoudelijk verschillen ze nauwelijks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik zie daar enkel een incompetente onverantwoordelijke linkse partij. Ik zie het nut bijgevolg nut niet in om te verhuizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Een middel voor wat? Meer liberalisme, meer wantrouwen tussen beide landsdelen, geschiedherschrijving, ... ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk dat.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En socio economisch zal Vlaanderen er beter uitkomen als die democratie verworven is. Welke plannen ga je socio economisch uitwerken met een Vlaanderen dat collectief armer wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je dus zelf niet belachelijk door linkse stemmen te proberen te ronselen voor de N-VA. Dat zouden ze bij de N-VA zelf volksverlakkerij noemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn rechtse uitspraken. Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allemaal principes waar de traditionele partijen zelf voor pleiten maar die ze in de praktijk compleet overboord gooien als ze met de Franstaligen aan tafel gaan zitten.
|
![]() |
![]() |